رییس دانشگاه بوعلی سینا همدان:

جایگاه تعیین کننده جهاددانشگاهی در مباحث فرهنگی دانشگاه‌ها/ توسعه همکاری با این نهاد

جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان/۵۲
۰۷ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۱ کد : ۶۰۲۰۴ عمومی تاپ خبر
رییس دانشگاه بوعلی سینا همدان با اشاره به جایگاه تعیین کننده جهاددانشگاهی در مباحث فرهنگی دانشگاه‌ها، اظهار کرد: علاقه مند توسعه همکاری دانشگاه با این نهاد هستیم.
جایگاه تعیین کننده جهاددانشگاهی در مباحث فرهنگی دانشگاه‌ها/ توسعه همکاری با این نهاد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی همدان، دکتر حسین رضوان رییس دانشگاه بوعلی سینا همدان در دیدار با سرپرست و معاونان جهاددانشگاهی همدان در آستانه سالروز تشکیل این نهاد انقلابی اظهار کرد: پیشنهاد می‌شود دانشگاه بوعلی و جهاددانشگاهی همکاری نزدیکتری با یکدیگر داشته باشند.

رییس دانشگاه بوعلی سینا گفت: دانشگاه و جهاددانشگاهی را جدا از هم نمی‌دانم و اولین مسئولیت اجرایی من در جهاددانشگاهی بوده و به آن افتخار می‌کنم.

رضوان ادامه داد: دانشگاه بوعلی سینا در مرحله باز تعریف مسئولیت‌های خود و طی مراحل ارتقاء قرار دارد تا به جایگاه واقعی خود در کشور برسد که از جهاددانشگاهی نیز درخواست می‌شود در این مسیر در کنار دانشگاه بوعلی باشد.

وی تصریح کرد: جهاددانشگاهی را رقیب خود نمی‌دانیم چرا که کارهای زمین مانده بسیاری در کشور وجود داشته و زمینه فعالیت برای همه فراهم است.

رییس دانشگاه بوعلی سینا همدان با اشاره به احداث شهرک فرآوری سیر توسط این دانشگاه، مشارکت در بخش های علمی و اجرایی این شهرک را به جهاددانشگاهی پیشنهاد کرد.

رضوان همچنین با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی جهاددانشگاهی، پیشنهاد داد: جهاددانشگاهی در مباحث فرهنگی به جایگاه تعیین کننده قبلی خود بازگردد و بازوی فکری و اجرایی معاونت فرهنگی در دانشگاه باشد.

وی بیان کرد: جهاددانشگاهی می‌تواند در شناخت سلایق و خواسته‌های دانشجویان به دانشگاه‌های استان کمک کرده و رفتار دانشجویان در قبال اتفاقات مختلف را پیش‌بینی کند.

در ادامه دکتر مهدی میرزاپور سرپرست جهاددانشگاهی همدان نیز با ارایه گزارشی از فعالیت‌های معاونت‌های چهارگانه این نهاد در استان، نسبت به همکاری بیشتر با دانشگاه بوعلی سینا در زمینه‌های فرهنگی اظهار علاقه‌مندی کرد.

وی افزود: جهاددانشگاهی با تکیه بر جوانان خوشفکر و با ایمان، در زمینه‌های مورد اشاره رهبری وارد شده و سعی کرده است منشاء اثرات خیر باشد.

کلید واژه ها: چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی فصل43


نظر شما :