معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی کشور:

جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد علمی توانمندی خود را به اثبات رسانده است

۲۳ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۴:۰۰ کد : ۶۱۳۳۶ عمومی
معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی کشور گفت: جهاددانشگاهی با تدبیر رهبر معظم انقلاب و رویکرد حمایتی دولت ها به این مجموعه، توانمندی خود را در عرصه های علمی و جهادی به اثبات رسانده است.
جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد علمی توانمندی خود را به اثبات رسانده است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر محمد عباسی معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی کشور  ضمن تبریک آغاز چهل و چهارمین سال فعالیت جهاد دانشگاهی با اشاره به اینکه همواره آرزو داریم جهاد دانشگاهی همواره به سوی قله های علم و دانش حرکت کند خاطرنشان کرد: یکی از مسیر های موفقیت تلاش و کار جهادی است و امیدواریم جهاد دانشگاهی در عرصه های با روش های علمی و جهادی به توسعه بخش های مختلف کشور کمک کند.

معاون وزیر کشور بر حفظ روحیه جهادی این نهاد تاکید کرد و گفت: از زمانی که وزیر تعاون بودم توجه ویژه ای به جهاد دانشگاهی داشتم و زمینه تفاهم و همکاری بسیاری با این نهاد داریم و در حال حاضر نیز به ظرفیت ها و توانمندی های این نهاد در پیمایش های علمی مثل افکار سنجی احتیاج داریم.

به نقل از بازار کار، وی که سابقه مسئولیت وزارت تعاون را در کارنامه دارد در پاسخ به این سوال آیا امکان احیای وزارت تعاون می تواند وجود داشته باشد گفت: چنین اراده ای فعلا وجود ندارد اما مهم این است که فرهنگ تعاون در کشور توسعه یابد چرا که بدون گسترش فرهنگ تعاون حل معضل اشتغال و عدالت امکان پذیر نیست.

کلید واژه ها: چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی فصل43


نظر شما :