تاکید استاندار البرز بر حمایت از پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی

۱۱ تیر ۱۴۰۲ | ۰۸:۴۹ کد : ۵۸۹۲۰ تجاری سازی و اقتصاد دانش بنیان
دکتر مجتبی عبداللهی استاندار البرز در نشست با همکاران پارک علم و فناوری استان و اعضای هیئت مدیرها صندوق پژوهش و فناوری استان البرز گفت:به پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی و مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی اعتقاد کامل و ایمان راسخ داریم و پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی را با قاطعیت تمام، حمایت می کنیم.
تاکید استاندار البرز بر حمایت از پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی دکتر مجتبی عبداللهی استاندار البرز در نشست با همکاران پارک علم و فناوری استان و اعضای هیئت مدیرها صندوق پژوهش و فناوری استان البرز با تاکید بر جایگاه شرکت های دانش بنیان و فناور، گفت:به پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی  و مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی اعتقاد کامل و ایمان راسخ داریم و پارک علم و فناوری البرز را با قاطعیت تمام، حمایت می کنیم.

دکتر عبداللهی با تاکید بر این که استانداری البرز از هیچ کمکی دریغ نمی کند، گفت: هر اقدام و تلاشی که از سوی پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی  در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناور و صاحبان ایده باشد از سوی استانداری البرز به طور قاطع حمایت می شود.

استاندار البرز با تصریح این که بزودی دکتر مخبر معاون اول رییس‌جمهور از استان البرز بازدید می کند و چندین طرح را در این استان افتتاح می نماید، گفت: یکی از تلاش‌های ما این است که معاون اول محترم ریاست جمهوری از دستاورد های دانش بنیان و فناور پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی  نیز بازدید نماید.

عبداللهی با اشاره به این که توسعه فناورانه و نوآورانه کشور مرهون تلاش فناوران و صاحبان شرکت های دانش بنیان و فناور است،
گفت: تلاش می کنیم در نشستی با حضور بخش های مختلف از جمله بخش خصوصی، مسایل و مشکلات استان را در حوزه دانش بنیان بررسی کنیم و نیز مشکلات جوانان را رفع و آنها را کمک کنیم تا بتوانیم گامی های موفق و اثرگذار برداریم. عبداللهی ضمن افتتاح دو طرح دانش بنیان و فناورانه بین المللی با عنوان دستگاه تست نقطه ریزش فرآورده های نفتی و سنسور اکسیژن دستگاه ونتیلاتور، از چند شرکت دانش بنیان شامل جاوید پارسیان، پترو توسعه پارس، گسیل پترو پارس، راه یابان، مهدیار کارینا تجهیز پاسارگاد ، پژوهشگاه فناوری های نوین علوم زیستی جهاد دانشگاهی-ابن سینا و مرکز توسعه و تولیدقرادادی وینوا بازدید کرد.

استاندار همچنین از تلاش برای جذب فناوران اثرگذار برای توسعه بیشتر استان در زمینه حمل و نقل و توسعه ایرلاین ها خبر داد.
مهندس مهدی عباسی رییس پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی  نیز در این بازدید با تشریح برخی از مشکلات پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی ، گفت: چالش کمبود بودجه، کمبود و چالش برق، کمبود فضای استقرار برای شرکت های دانش بنیان و فناور و نیز چالش کمبود زمین برای راه اندازی شهرک دانش بنیان و ... از مشکلات پارک علم و فناوری البرز است.

 

 

 

کلید واژه ها: پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی


نظر شما :