توافق نامه سطح خدمت طرح های پژوهشی

تعداد بازدید:۹۸۲

توافقنامه سطح خدمت طرح های پژوهشی سفارش محور

مقدمه :
در این سند متقاضیان (اعم از حقیقی و حقوقی) هنگام دریافت خدمت از معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی به اطلاعاتی اساسی از قبیل (معرفی خدمات پژوهشی ،قوانین و مقررات، آیین نامه، شماره تماس مسوولین مرتبط، راهنمای انجام خدمت، سوالات متداول، پیگیری مراحل خدمت ارائه شده، فرم های قابل دانلود و.. ) دسترسی خواهند داشت .

هدف :
ارائه خدمات مصوب معاونت پژوهش و فناوری حضوری و الکترونیکی با رعایت ضوابط و مقررات قانونی به متقاضیان در کوتاهترین زمان ممکن.
 

تعهدات جهاد دانشگاهی :

    ارائه خدمات بهینه در کمترین زمان ممکن
    تصحیح و رفع اشتباهات درخواست ­کننده خدمت از طریق تعاملات آنلاین (سرویس پیام کوتاه، اطلاع رسانی در پنل کاربران، ایمیل ...)
    حفظ محرمانگی اطلاعات خصوصی متقاضیان خدمات/ کاربران
    پیاده سازی الکترونیکی خدمات و فرآیندهای مربوطه در صورت وجود زیرساخت های امنیتی لازم
    ایجاد وحدت رویه به منظور ارائه خدمت در ستاد و صف به متقاضی خدمت

تعهدات متقاضیان/کاربران :

  • حفظ حقوق بازنشر مطالب با ذکر نام جهاد دانشگاهی.
  • صحت اقلام اطلاعاتی درخواستی.

خدمات و تعرفه‌ها :
از آنجایی­که جهاددانشگاهی نهادی است عمومی و غیردولتی زیرنظر شورای عالی انقلاب فرهنگی لذا خدمات ارائه شده جنبه  پژوهشی داشته، که شامل 1 خدمت اصلی و 1 زیر خدمت که  الکترونیکی گردیده­ اند. قوانین و آئین نامه­ های مرتبط با آن در میز خدمت  قابل مشاهده می باشد.

  •  اجرای طرح های پژوهشی سفارش محور

         

بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات وبگاه جهاد دانشگاهی  در ارتباط با اجرای طرح های پژوهشی سفارش محوررا به اطلاع می ­رساند:
وب گاه جهاد دانشگاهی امکان ثبت و پیگیری درخواست­ های انتقادات، نظرات، پیشنهادات، شکایات، مشاوره الکترونیکی و نظرسنجی خدمت را برای متقاضیان گرامی در قالب خدمات الکترونیکی مرتبط با هر خدمت ارائه نموده است. به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام گردد. وب گاه جهاد دانشگاهی بر مبنای پایداری زیر ساخت­ های ارتباطی بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده، تمامی تغییرات و بروز رسانی وب گاه جهاد دانشگاهی بدون خارج شدن وب گاه در دسترس خواهد بود ولی در صورت نیاز این کار در روزهای تعطیل انجام خواهد شد.
هرگونه اشکال و نقص فنی، به مخاطبان اطلاع‌رسانی خواهد شد.