با امضای تفاهم نامه؛‌

همکاری‌های‌ جهاددانشگاهی و شورای هماهنگی روابط عمومی‌های یزد تقویت می شود

۱۱ تیر ۱۳۹۷ | ۱۱:۱۱ کد : ۸۵۷ فرهنگی
سازمان‌ جهاددانشگاهی استان و شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها در راستای گسترش فعالیت های افکار سنجی تفاهم نامه همکاری نوشتند.
همکاری‌های‌ جهاددانشگاهی و شورای هماهنگی روابط عمومی‌های یزد تقویت می شود

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، مهدی باصولی در نشستی که به همین منظور با حضور اعضای هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان در جهاددانشگاهی برگزار شد،‌ با بیان این‌که خوشبختانه عملکرد روابط عمومی ادارات مختلف مطلوب است، اظهار کرد: افرادی که در سمت مدیر روابط عمومی در دستگاه‌های مختلف استان مشغول به فعالیت هستند، افرادی آگاه و عالم به علم روابط عمومی هستند.
وی برخورداری از سلامت نفس را یکی از مهم ترین ویژگی روابط عمومی‌ها در استان یزد دانست و افزود:‌ تلاش برای برقراری ارتباط قوی با مردم و نهادهای مختلف اداری، اجرایی،‌ علمی و پژوهشی یکی از رسالت های جدی روابط عمومی‌ها در راستای ارایه خدمات مطلوب است.
رییس سازمان جهاددانشگاهی استان یزد در ادامه با بیان این‌که جهاددانشگاهی در اوایل دهه 80 نسبت به راه‌اندازی مرکز افکار سنجی با عنوان «ایسپا» اقدام کرده است،‌گفت: نهادینه کردن سنجش افکار مهم ترین هدف مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران است.
این مقام مسئول با بیان این‌که زمینه فعالیت در ایسپا متنوع است، افزود: فعالیت در حوزه سیاسی،‌ فرهنگی،‌ سلامت، ‌عمرانی و سنجش بازار، از جمله ویژگی‌های مرکز افکار سنجی سازمان جهاددانشگاهی است.
رییس سازمان جهاددانشگاهی استان یزد با اشاره به این‌که ایسپا بازوی توانمند اجرایی برای روابط عمومی‌ها است، خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی استان یزد آماده همکاری با تمام دستگاه‌های استان در حوزه افکارسنجی است.
وی در ادامه ضمن معرفی مرکز مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی یزد، ‌افزود: جهاددانشگاهی آمادگی دارد تا علاوه بر پیمایش، تحلیل‌های کاربردی به منظور ارتقای عملکرد دستگاه‌های استان را انجام دهد.
باصولی خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا-منطقه یزد را از دیگر ظرفیت‌های سازمان جهاددانشگاهی استان و کشور دانست و بیان کرد:‌ امیدواریم خبرگزاری‌های جهاددانشگاهی بازوهای توانمندی برای روابط عمومی‌های باشند.
در ادامه «علی صالحی» مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد،‌ با بیان این‌که طی 15 سال گذشته اداره کل روابط عمومی استانداری در حوزه بحث افکار سنجی هیچ اقدام مدون و علمی انجام نداده است،‌ اظهار کرد:‌ اطلاع مدیریت ارشد استان از نظر افکار عمومی در مورد مسائل مختلف راه را برای تصمیم‌گیری‌های کاربردی و موثرتر هموار می‌کند.
وی افزود: جهاددانشگاهی به عنوان نهادی پویا و تأثیرگذار در عرصه‌های مختلف نقش مهمی در زمینه افکار سنجی برای توسعه بیش از پیش کشور ایفا می‌کند.
‌مدیرکل اداره روابط عمومی استانداری یزد با اشاره به ضرورت مشارکت تمام دستگاه‌ها در حوزه افکار سنجی، با سازمان جهاد‌دانشگاهی استان، گفت: طرح جامع و مدون سالانه افکار سنجی در استان یزد تدوین می‌شود.
گفتنی است،‌ تفاهم‌نامه همکاری با موضوع «اجرای طرح افکارسنجی در استان یزد» بین سازمان جهاد دانشگاهی استان و شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان امضا شد.


نظر شما :