رییس سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه:

زیرساخت‌های لازم را برای فعالیت جوانان مستعد و نخبه کرمانشاه در «جهاددانشگاهی» فراهم کرده‌ایم

۲۴ مهر ۱۴۰۳ | ۲۳:۵۰ کد : ۷۶۶۶۳ عمومی
رییس جهاددانشگاهی کرمانشاه با اشاره به استعداد و نبوغ جوانان کرمانشاهی، گفت: تفکر حاکم بر جهاددانشگاهی این است که جوانِ ایرانی در هر نقطه این کشور مستعد و خلاق است و اگر زیرساخت برایش فراهم شود، ناممکن‌ها را ممکن می‌کند، در همین راستا در جهاددانشگاهی بسترهای لازم برای فعالیت جوانان مستعد و نخبه استان را فراهم کرده‌ایم.
زیرساخت‌های لازم را برای فعالیت جوانان مستعد و نخبه کرمانشاه در «جهاددانشگاهی» فراهم کرده‌ایم

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه، دکتر مسلم حدیدی در «نشست تخصصی بررسی ساز و کار دادگاهِ صلح» که به همت انجمن علمی حقوق موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به گام بلند سازمان جهاددانشگاهی برای ارتقا فرهنگ کار و کارآفرینی با کمک اجزا زیست بوم در استان گفت: جهاددانشگاهی از نهادهایی است که به معنای واقعی باورِ «ما می‌توانیم» را عینیت بخشیده است.

وی افزود: تفکر حاکم بر جهاددانشگاهی این است که جوانِ ایرانی مستعد و خلاق است و اگر زیرساخت برایش فراهم شود، ناممکن‌ها را ممکن می‌کند و در همین راستا در جهاددانشگاهی بسترهای لازم برای فعالیت جوانان مستعد و نخبه شامل مرکز رشد، مرکز نوآوری و شتابدهی، پارک علم و فناوری، مرکز آموزش های تخصصی و... را راه اندازی نموده ایم تا بتوانیم مسیر تبدیل «علم به عمل» و «ایده به محصول» را تسهیل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی همواره به دنبال تغییرات تحولگراست است و در تلاش است که پیشران و پایه گذار فعالیت‌های جدید و طرح‌های نوآورانه در استان باشد، در همین راستا، راه اندازی مرکز هم اندیشی توسعه استان، طراحی مدل بومی توانمندسازی دانشجویان، طراحی شبکه برنامه تحصیلات تکمیلی، طراحی مدل نیشتمان(کلاس کارآفرینی رویدادمحور) و... از جمله برنامه ها و فعالیت هایی هستند که در سازمان طراحی و اجرا گردیده اند.

حدیدی گفت: این اقدامات و دستاوردها همه حاصل همت جوانان همین استان است و نسل جدید باید بداند که برای رسیدن به پیشرفت، همه چیز در استان و کشور برای او فراهم است.

رییس سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه در بخش دیگر صحبت‌های خود با تقدیر از فعالیت‌های گروه حقوق موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی کرمانشاه، گفت: نگاه کاربردی به سرفصل های درسی، راهکار توانمندسازی دانشجویان است و تاکید کرد این نشست ها تداوم یابد.

در ادامه این نشست «دکتر فرهاد کامیابی فر» قاضی دادگستری و مدرس دانشگاه، به تشریح ساز و کار دادگاه صلح پرداخت.

کلید واژه ها: سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه


نظر شما :