انتصاب دبیر و اعضای شورای سیاستگذاری نشریات بازارکار و بازارکار نوین جهاددانشگاهی/ بهره‌گیری از خرد جمعی برای بهبود عملکرد در حوزه اطلاع رسانی بازارکار

۲۵ مهر ۱۴۰۳ | ۰۹:۴۷ کد : ۷۶۶۵۵ آموزش و کارآفرینی تاپ خبر
با انتصاب دبیر و اعضای شورای سیاستگذاری نشریات بازارکار و بازارکار نوین جهاددانشگاهی، جلسات این شورا باهدف بهره‌گیری از خرد جمعی و تجربه صاحب‌نظران و فرهیختگان حوزه‌های کارآفرینی، اشتغال و رسانه با هدف بهبود عملکرد در حوزه اطلاع رسانی بازار کار برگزار می‌شود.
انتصاب دبیر و اعضای شورای سیاستگذاری نشریات بازارکار و بازارکار نوین جهاددانشگاهی/ بهره‌گیری از خرد جمعی برای بهبود عملکرد در حوزه اطلاع رسانی بازارکار

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، مجتبی ابراهیمی رومنجان  سرپرست اداره کل توسعه کارآفرینی و اشتغال جهاددانشگاهی خبر از صدور احکام شورای سیاستگذاری نشریات بازارکار و بازارکار نوین جهاددانشگاهی توسط دکتر محمد محسن غفوریان معاون آموزش و کارآفرینی و رییس این شورا داد. 

ابراهیمی رومنجان دبیر این شورا توجه و بهره‌گیری از خرد جمعی و تجربه صاحب‌نظران و فرهیختگان حوزه کارآفرینی، اشتغال و رسانه  را مهم‌ترین دلیل تشکیل شورای سیاستگذاری نشریات بازارکار و بازارکار نوین دانست و گفت: اولین جلسه شورا  باهدف ایجاد تغییرات بنیادین در نشریات فوق به‌زودی برگزار می‌شود. 

دبیر شورای سیاستگذاری نشریات بازارکار و بازارکار نوین جهاددانشگاهی، بررسی وضعیت فعلی و تعیین چشم‌انداز و مأموریت نشریات بازارکار و بازارکار نوین ، تعریف اهداف بلندمدت و کوتاه‌مدت نشریات، ارتقاء جایگاه نشریه در میان سایر رسانه‌های تخصصی، تعیین رویکردهای نوین در تولید محتوا و برنامه‌ریزی  برای توسعه این نشریات را ازجمله مباحثی ذکر کرد که در این شورا پیرامون آنها بحث و تبادل‌نظر خواهد شد.   

گفتنی است جهاددانشگاهی در دهه 70 با درک موج نسل جدیدی که وارد بازارکار کشور می‌شد تلاش‌هایی را درجهت برنامه‌ریزی اشتغال جوانان شروع کرد که باتوجه به نقش ارزنده مطبوعات درآن سال‌ها مجوز انتشار نشریه بازارکار در سال 1379 کسب و با شمار وسیع در سراسر ایران منتشر شد. 

همچنین ماهنامه «بازارکار نوین»  نیز از 17 آبان ماه 1395 شروع به فعالیت کرد تا در کنار جوانان این مرزوبوم باشد و برابر آنها پنجره‌ای بگشاید تا از درون آن دنیای نویی از کار و تلاش را ببینند و به آنها بگوید که می‌توانند با تکیه به پایه‌های فرهنگی خود و با استفاده از ارزش‌های دینی و ملی پشت دشمنی چون بیکاری را به خاک برسانند و برای آنها از قهرمانانی ایرانی سخن گویدکه با تلاش خود عرصه‌های نوینی از کار و فعالیت را در کشور فتح کرده‌اند و از دنیای اطراف و از کسانی سخن گوید که با بیکاری مبارزه کرده و طرحی نو درانداخته‌اند.

بر اساس حکم دکتر محمد محسن غفوریان معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی و رییس این شورا، مجتبی ابراهیمی رومنجان  سرپرست اداره کل توسعه کارآفرینی و اشتغال جهاددانشگاهی به‌عنوان دبیر و دکتر رضا شریعت معاون آموزشی موسسه کار و تامین اجتماعی؛  مهندس مرتضی پرهیزکار پیشکسوت جهاددانشگاهی؛ مهندس سید کاظم حسینی پیشکسوت جهاددانشگاهی و رییس سابق مرکز اطلاع‌رسانی بازارکار ؛ دکتر ابوالقاسم رئیسی مدیرکل روابط عمومی جهاددانشگاهی؛ محمدامین صالحی نژاد مدیرکل دفتر امور مجلس جهاددانشگاهی؛ مهدی گلدوزها معاون پشتیبانی جهاددانشگاهی واحد قزوین و امین بلندهمت مدیر اداره ارتباطات رسانه‌ای اداره کل روابط عمومی جهاددانشگاهی به همراه مدیر اداره رسانه و بازارکار معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی و مدیر مسئول نشریات بازارکار و بازارکار نوین به‌عنوان اعضای شورای سیاستگذاری نشریات بازارکار و بازارکار نوین جهاددانشگاهی منصوب شدند.


نظر شما :