تقدیر جهاددانشگاهی سمنان از فعالیت های ارزشمند مدافعان نظم و امنیت در استان سمنان

۲۳ مهر ۱۴۰۳ | ۱۵:۵۰ کد : ۷۶۵۴۸ عمومی
در نشست مشترک رییس و معاونان جهاددانشگاهی سمنان با فرمانده نیروی انتظامی استان، ضمن تقدیر از فعالیت های ارزشمند نیروی انتظامی استان در برقراری نظم و امنیت، زمینه های همکاری آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی بین طرفین بررسی شد.
تقدیر جهاددانشگاهی سمنان از فعالیت های ارزشمند مدافعان نظم و امنیت در استان سمنان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی سمنان، علی منصفی راد رییس جهاددانشگاهی استان در دیدار با سردار موقوفه ئی، فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان گفت: نیروی انتظامی به عنوان مظهر اقتدار و امنیت و همچنین مظهر عطوفت و مهربانی در کشور است و به فرموده مقام معظم رهبری، مردم به این اقتدار، افتخار می کنند.
وی با برشمردن ویژگی های نیروی انتظامی از منظر مقام معظم رهبری ادامه داد:  مدافعان نظم و امنیت بر اساس دین داری و اخلاق مداری، در جهت اقتدار و بالندگی ایران اسلامی با حماسه آفرینی و سلحشوری،  به عنوان مدافع راستین نظام ولایی جمهوری اسلامی تلاش می کنند و حسب وظیفه به عنوان یک شهروند به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی به پاس این مجاهدت خستگی ناپذیر مراتب قدردانی و تجلیل انجام شود.
رییس جهاددانشگاهی استان سمنان با تشریح فعالیت ها و اقدامات شاخص این نهاد در حوزه های آموزش و کارآفرینی، پژوهشی و فناورانه، اجتماعی و فرهنگی افزود: مجموعه جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی تمام و کمال در خدمت نیروی انتظامی و خانواده بزرگ این مجموعه خواهد بود.
منصفی راد با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی مهارتی و اشتغال محور توسط جهاددانشگاهی در استان سمنان، از آموزش ماهانه بیش از یک هزار سرباز در قالب طرح ملی سرباز ماهر در استان سمنان خبر داد و گفت: در سال گذشته بیش از 8 هزار سرباز دوره های آموزشی کارآفرینی و مهارت های زندگی را فرا گرفتند.
وی همچنین اعلام آمادگی کرد: طی تفاهم نامه همکاری مشترک با نیروی انتظامی استان سمنان، تمام خدمات آموزشی شامل دوره های آموزشی مهارتی، اشتغال زا و کارآفرینی برای سربازان و کارکنان نیروی انتظامی و خانواده بزرگ این مجموعه برگزار می شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان نیز در این نشست با تجلیل از فعالیت های وسیع و ارزشمند جهاددانشگاهی استان سمنان در حوزه های مختلف گفت: فعالیت های جهاددانشگاهی واقعاً خوب و مناسب است و می توان گفت این فعالیت ها برای کشور و نظام ریشه ای و اثرگذار است.
سردار جلیل موقوفه ئی اقدامات جهاددانشگاهی استان در راستای جذب نخبگان ایرانی مقیم خارج از کشور و دانشجویان و محققان نخبه کشوری را بسیار ارزشمند دانست و بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت های علمی و آموزشی و پژوهشی جهاددانشگاهی استان تأکید کرد.
وی افزود: در چند حوزه می توانیم و لازم می دانیم با جهاددانشگاهی استان همکاری داشته باشیم، در حیطه آموزش فرزندان و کارکنان ناجا، آموزش های مهارتی برای سربازان، کارکنان و خانواده های آن ها انشاالله همکاری داشته باشیم، همچنین همکاری در حوزه بهداشت و درمان و فعالیت های پژوهشی و در حوزه های فرهنگی و اجتماعی نیز زمینه های همکاری وجود دارد.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی سمنان


نظر شما :