گسترش همکاری جهاددانشگاهی لرستان با شرکت مخابرات

۲۲ مهر ۱۴۰۳ | ۱۲:۰۲ کد : ۷۶۴۹۹ عمومی
در نشست مشترک بین مدیر شرکت مخابرات منطقه لرستان و رییس جهاددانشگاهی استان بر زمینه همکاری و تعامل مشترک این دو نهاد تأکید شد.
گسترش همکاری جهاددانشگاهی لرستان با شرکت مخابرات

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی لرستان؛ دکتر فرهاد فرامرزیان، رییس این واحد سازمانی در جلسه مشترک با مدیرعامل و معاونان شرکت مخابرات منطقه لرستان که با هدف افزایش همکاری‌های مشترک بین سازمانی برگزار شد، اظهار کرد: جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد برآمده از بطن انقلاب اسلامی ایران با اتکا به شعار ما می‌توانیم توانسته است بسیاری از مسائل و دغدغه‌های روی زمین مانده کشور را حل کند.

وی ادامه داد: ویژگی منحصر به‌فرد جهاددانشگاهی این است که به‌عنوان بازویی توانمند در کنار دستگاه‌ها، شرکت‌ها، مراکز علمی و دانشگاهی کشور با آسیب‌شناسی و مسئله‌یابی مسیر حرکت روبه جلوی توسعه کشور را هموار کرده است.

فرامرزیان با اشاره به وجود ظرفیت‌های مشترک همکاری با شرکت مخابرات لرستان، ادامه داد: با توجه به اجرای پروژه فیبر نوری، مزایای این فناوری باید بیشتر تبیین شود که در این راستا می‌توان از ظرفیت‌های رسانه‌ای، پژوهشی و شرکت‌‌های دانش‌بنیان جهاد دانشگاهی لرستان برای معرفی، اهمیت، مزیت‌ها، بازاریابی و فروش این فناوری استفاده کرد.

رییس جهاددانشگاهی لرستان با اشاره به این که با فناوری فیبر نوری می‌توان در کنار ارتقای زیرساخت‌های خدمات هوشمند، دوربین‌های ترافیکی و...؛ داده‌هایی مانند تصویر و صوت را به راحتی با پهنای باند بالا انتقال داد، اضافه کرد: ظرفیت‌های مختلف جهاد دانشگاهی می‌تواند علاوه بر معرفی سرویس فیبر نوری؛ در بازاریابی و فروش این فناوری کمک‌حال شرکت مخابرات لرستان باشد.

دکتر نبی‌اله شمسی‌فر، مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه لرستان نیز در این دیدار با اشاره به فعالیت‌های مطلوب جهاد دانشگاهی لرستان در عرصه‌های مختلف گفت: در حوزه برگزاری دوره‌های آموزشی، افکارسنجی، پژوهشی و رسانه‌ای در قالب یک تفاهم‌نامه با جهاددانشگاهی فعالیت‌های مشترک دو نهاد گسترش پیدا خواهد کرد.

وی در خصوص اجاره ساختمان اداری شرکت مخابرات لرستان واقع در شهرستان کوهدشت به جهاددانشگاهی گفت: ساختمان این شرکت در شهرستان کوهدشت با بهترین شرایط به جهاددانشگاهی لرستان واگذار می‌شود.

شمسی‌فر با اشاره به این که حدود یک سالی است که مرکز آموزش و پژوهش در مجموعه مخابرات برای حمایت از ایده‌های علمی و پژوهشی شکل گرفته است، اضافه کرد: در این راستا می‌توان از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی استان بیشتر استفاده کرد و مخابرات لرستان نیز از پژوهش‌های مرتبط با حوزه ارتباطی استقبال می‌‌کند.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی لرستان