رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی:

دوره‌های آموزشی جهاددانشگاهی مهارت‌محور است

۱۱ مهر ۱۴۰۳ | ۱۳:۴۹ کد : ۷۶۱۴۲ آموزش و کارآفرینی
مرادی با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی جهاددانشگاهی مهارت محور است و شرکت‌کنندگان با حضور در این دوره‌ها جذب بازار کار می‌شوند، افزود: در زمینه برگزاری تورهای علمی و بازدید از مراکز مختلف علمی و کارآفرینی این نهاد در خدمت کمیته امداد و نخبگان تحت حمایت هستیم.
دوره‌های آموزشی جهاددانشگاهی مهارت‌محور است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محسن مرادی رئیس جهاددانشگاهی استان در رویداد یک‌روزه "خلاقیت و ایده‌یابی" که با حضور جمعی از کارآفرینان برتر، فارغ‌التحصیلان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد با هدف معرفی فرصت‌های شغلی در شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور به همت مرکز آموزش کوتاه مدت شماره 2 جهاددانشگاهی برگزار شد، اظهارکرد: دوره‌های آموزشی جهاددانشگاهی مهارت‌محور است و شرکت‌کنندگان با حضور در این دوره‌ها جذب بازار کار می‌شوند.

وی با بیان اینکه امروزه شرکت‌های دانش‌بنیان جهاددانشگاهی علاوه بر حضور در بخش سخت‌افزاری، در بخش نرم پیشرفت بسیار خوبی داشته‌اند، افزود: در خصوص برگزاری تورهای علمی و بازدید از مراکز مختلف علمی و کارآفرینی جهاددانشگاهی در خدمت کمیته امداد و نخبگان تحت حمایت هستیم.

مرادی در ادامه خاطرنشان کرد: بازدید از بخش‌های مختلف جهاددانشگاهی می‌تواند ایده‌های خوبی به این افراد برای شروع کار آفرینی و ورود به بازار کار بدهد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از سه ایده برتر ارائه شده به این رویداد با اهدای جوایز تجلیل به عمل آمد.


نظر شما :