اجرای طرح نظرسنجی ایسپا در نمایشگاه صنعت برق و انرژی‌های تجدیدپذیر

۰۷ مهر ۱۴۰۳ | ۱۵:۲۶ کد : ۷۵۸۶۹ فرهنگی
طرح نظرسنجی از بازدیدکنندگان و مشارکت‌کنندگان در چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت برق و اتوماسیون صنعتی و دومین نمایشگاه انرژی‌های نو و تجدیدپذیر اصفهان توسط ایسپای جهاددانشگاهی اصفهان انجام شد.
اجرای طرح نظرسنجی ایسپا در نمایشگاه صنعت برق و انرژی‌های تجدیدپذیر

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد اصفهان، طرح نظرسنجی از بازدیدکنندگان و مشارکت‌کنندگان در چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت برق و اتوماسیون صنعتی و دومین نمایشگاه انرژی‌های نو و تجدیدپذیر اصفهان توسط ایسپای اصفهان انجام شد.

در این طرح نظرسنجی که از 3 تا 6 مهرماه در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان اجرا شد، پرسشگران مرکز ایسپا از غرفه‌داران و بازدیدکنندگان نظرسنجی کردند.

در این پژوهش، تجربه غرفه‌داران و بازدیدکنندگان از سه منظر پیش از برپایی نمایشگاه، حین برگزاری نمایشگاه و پس از برگزاری نمایشگاه طی 464 نمونه مورد سنجش و تحلیل قرار می‌گیرد.

اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع از خدمات نمایشگاه، فرآیند ثبت‌نام، تجربه شرکت در نمایشگاه، تجربه بازدید از نمایشگاه، رضایت از امکانات فیزیکی و رفاهی نمایشگاه، نظافت نمایشگاه، عملکرد و نحوه برخورد کارکنان، میزان تحقق اهداف و سنجش میزان وفاداری آن ها به این نمایشگاه از جمله مولفه‌های مورد بررسی در این پژوهش است.

نتایج این نظرسنجی از طریق کانال‌های مجازی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان منتشر خواهد شد و در نمایشگاه‌های آینده مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

کلید واژه ها: نمایشگاه مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) واحد اصفهان


نظر شما :