نشست تخصصی«اهمیت مشارکت دانشجویان در برنامه های فرهنگی» برگزار شد

۰۷ مهر ۱۴۰۳ | ۱۵:۱۱ کد : ۷۵۸۶۰ فرهنگی
با مشارکت گروه نیازسنجی و مطالعات فرهنگی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و معاونت فرهنگی-اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان، نشست تخصصی «اهمیت مشارکت دانشجویان در برنامه های فرهنگی» برگزار شد.
نشست تخصصی«اهمیت مشارکت دانشجویان در برنامه های فرهنگی» برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، با مشارکت گروه نیازسنجی و مطالعات فرهنگی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و معاونت فرهنگی-اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان، نشست تخصصی "اهمیت مشارکت دانشجویان در برنامه های فرهنگی" در سالن اجتماعات دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

در این نشست که حدود چهل تن از اساتید راهنمای طرح هدای دانشگاه صنعتی اصفهان حضور داشتند دکتر غلامرضا قجاوند، مدیر گروه نیازسنجی و مطالعات فرهنگی واحد به عنوان سخنران به تبیین و تحلیل دلایل اهمیت مشارکت دانشجویان در برنامه های فرهنگی پرداخت.

در ابتدا دکتر غلامرضا قجاوند مدیر گروه نیازسنجی و مطالعات فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، با اشاره به پژوهش های انجام شده در راستای آینده پژوهی فرهنگی، به بررسی نقش و جایگاه فرهنگ در آینده پرداخت و گفت صنایع خلاق و صنایع فرهنگی پیشران اقتصادی آینده خواهند بود و در آینده واژه های مانند اقتصاد خلاق، شهر خلاق، دانشگاه خلاق و ... را بیشتر خواهیم شنید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از پیچیدگی، عدم قطعیت، نوسان زیاد و راز آلودگی (عدم شفافیت) به عنوان 4 ویژگی دنیای آینده نام برد و تأکید کرد مشارکت دانشجویان در برنامه های فرهنگی باعث افزایش مهارت های انعطاف پذیری، تاب آوری، شناخت چند بعدی، یادگیری فعال و ... در دانشجویان خواهد شد که این گونه مهارت ها لازمه مدیریت چهار ویژگی دنیای آینده است.

در بخش پایانی این نشست، دکتر قجاوند به سؤالات مخاطبان پاسخ داد و دکتر الهام محمود زاده معاون فرهنگی- اجتماعی دانشگاه صنعتی ضمن استقبال از برگزاری این نوع نشست ها در دانشگاه، خواستار برگزاری آن به صورت مستمر شد.


نظر شما :