رییس سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه:

آماده احیای «ظرفیت‌های مغفول مانده» دالاهو هستم

۰۷ مهر ۱۴۰۳ | ۰۹:۱۰ کد : ۷۵۸۱۶ عمومی
رییس سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه در دیدار فرماندار دالاهو از آمادگی کامل این سازمان برای احیای ظرفیت‌های مغفول مانده در شهرستان دالاهو خبر داد.
آماده احیای «ظرفیت‌های مغفول مانده» دالاهو هستم

به گزارش روابط‌عمومی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه، دکتر مسلم حدیدی امروز (۴ مهر) در نشست با فرماندار دالاهو با اشاره به ظرفیت‌های بسیار این شهرستان، گفت: این شهرستان ظرفیت‌های بسیاری در حوزه گردشگری، کشاورزی، صنایع دستی و ... دارد که متاسفانه در بسیاری از موارد مغفول مانده است.

وی افزود: اگر بتوانیم ظرفیت های این شهرستان را احیا کنیم قطعا گام مهمی در جهت توسعه شهرستان برداشته می‌شود.

رییس سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه با اعلام آمادگی این سازمان جهت احیای ظرفیت‌های مغفول مانده دالاهو، گفت: این آمادگی را داریم که سند مطالعاتی و برنامه عملیاتی در خصوص ظرفیت های گردشگری شهرستان در حوزه های مختلف تدوین کنیم.

مسعود محنتی فرماندار دالاهو هم در این نشست با اشاره به ظرفیت های بسیار شهرستان دالاهو، گفت: دالاهو سرزمین فرصت های ناب است و ظرفیت های بسیاری در حوزه کشاورزی و گردشگری دارد.

وی افزود: در حوزه کشاورزی و دامداری محصولات و‌ تولیداتی مانند سیب گهواره، انجیر ریجاب، روغن حیوانی، زیتون روستای زرده و انگور کرند عملا برند شهرستان هستند.

محنتی افزود: همچنین شهرستان ظرفیت‌های بسیاری در حوزه گردشگری طبیعی و تاریخی و صنایع دستی دارد.

فرماندار دالاهو با اشاره به توانمندی های بسیار جهاد دانشگاهی گفت: قطعا اگر توانمندی های این نهاد در کنار ظرفیت های دالاهو قرار گیرد شاهد اتفاقات خوبی در سطح شهرستان خواهیم بود.

در این نشست مقرر شد لیست کامل ظرفیت های شهرستان دالاهو به سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه ارسال شود تا برنامه عملیاتی جهت بهره گیری از این ظرفیت ها توسط این سازمان تدوین شود.

فرماندار دالاهو در پایان این نشست از بخش های مختلف سازمان جهاد دانشگاهی بازدید کرد.

محنتی در بازدید از مرکز شتابدهی شغلی خواستار همکاری این مرکز در در جهت توسعه صنایع دستی شاخص شهرستان از جمله صنایع فلزی و چوبی شد.


نظر شما :