به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد؛

تجلیل جهادگران و دانشجویان جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی از جانبازان مرکز توان‌بخشی ثارالله

۰۴ مهر ۱۴۰۳ | ۱۰:۲۴ کد : ۷۵۷۶۲ فرهنگی
در هفته دفاع مقدس مشاور رییس جهاددانشگاهی در امور ایثارگران به همراه جمعی از دانشجویان عضو سازمان دانشجویان و اعضای جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با جانبازان دفاع مقدس مستقر در مرکز توان‌بخشی ثارالله دیدار کردند.
تجلیل جهادگران و دانشجویان جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی از جانبازان مرکز توان‌بخشی ثارالله

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهیدبهشتی، همزمان با هفته دفاع مقدس دیدار و تجلیل از جانبازان دفاع مقدس مستقر در مرکز توان‌بخشی ثارالله تهران توسط معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی انجام شد.

در این دیدار دکتر علیرضا آزادخانی پزشک جهادگر و جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس و مشاور رییس جهاد دانشگاهی در امور ایثارگران و جمعی از اعضای جهادگر جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی و دانشجویان عضو سازمان دانشجویان این واحد حضور داشتند و ضمن عرض تبریک به جانبازان و تجلیل از رشادت‌های این عزیزان در مدت دفاع مقدس و حتی پس از آن، به گفت‌وگو با آنها پرداختند.

این برنامه با هدف آشنایی بیشتر دانشجویان با ارزش‌های دفاع مقدس و تقویت روحیه ایثار در نسل جوان برگزار شد و دوربین برنامه «پنجره باز» از شبکه سلامت صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، گفت‌وگوها و خاطره‌گویی‌های جانبازان این مرکز را همزمان به تصویر کشید. در ادامه، ضمن اهدای هدایایی به رسم یادبود به جانبازان، نشستی با رییس و مدیر فرهنگی مرکز ثارالله  نیز برگزار شد.

نازنین بیان معاون فرهنگی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهیدبهشتی در این نشست با اشاره به اهمیت گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و نیز جانبازانی که روایتگر اصلی این دوره هستند، گفت: جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهیدبهشتی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت همواره فعال بوده و امسال نیز با مشارکت در تولید مستند تلویزیونی روایت «خط نجات» که از شبکه سلامت پخش می‌شود، به دنبال انتقال بخشی از واقعیت‌های حوزه سلامت دوران جنگ به نسل جوان است.

گفتنی است، بخش‌هایی از این بازدید در ایام هفته دفاع مقدس در برنامه تلویزیونی «پنجره باز» از شبکه سلامت پخش خواهد شد.


نظر شما :