مدیر دپارتمان طب فراگیر و کیفیت زندگی پژوهشکده سرطان معتمدجهاددانشگاهی منصوب شد

۰۳ مهر ۱۴۰۳ | ۱۶:۱۱ کد : ۷۵۷۴۰ پژوهش و فناوری تاپ خبر
رییس پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی، طی حکمی، دکتر زهرا شیخی عضو هیات علمی این پژوهشکده را به سمت مدیر دپارتمان طب فراگیر و کیفیت زندگی پژوهشکده منصوب کرد.
مدیر دپارتمان طب فراگیر و کیفیت زندگی پژوهشکده سرطان معتمدجهاددانشگاهی منصوب شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی، دکتر صرامی فروشانی در حکم انتصاب مدیر دپارتمان طب فراگیر و کیفیت زندگی پژوهشکده آورده است:

«احتراماً نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند سرکار عالی، به پیشنهاد معاون محترم پژوهش و آموزش و به موجب این حکم به عنوان " مدیر دپارتمان طب فراگیر و کیفیت زندگی پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی" منصوب می گردید.

 

با عنایت به تخصص حضرتعالی در حوزه های مرتبط با کیفیت زندگی مبتلایان به سرطان و طب سنتی انشاالله شاهد درخشش بیش از پیش گروههای پژوهشی ذیل این دپارتمان خصوصاً در باب توسعه داروهای گیاهی و ارتقای کمی و کیفی خدمات حوزه پژوهش و کلینیک لنف ادم پژوهشکده خواهیم بود.

 

توفیق روز افزون سرکار عالی در خدمت به میهن و نظام مقدس اسلامی را از حق تعالی مسئلت  دارم».

دکتر شیخی، پزشک لنفولوژیست و متخصص طب ایرانی، دارای مدرک تحصیلی پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتری تخصصی طب سنتی ایرانی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و لنفولوژی از کالج فولدی آلمان و گراتس اتریش است.

 این عضو هیات علمی پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی، نمایندگی مردم اصفهان و ورزنه و ریاست کمیته طب ایرانی کمیسیون بهداشت در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی را نیز در کارنامه خود دارد.

کلید واژه ها: پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی


نظر شما :