برگزاری جشن «جناب سرباز» در جهاددانشگاهی/ این نهاد یک اکوسیستم و زیست بوم برای جوانان است

۰۳ مهر ۱۴۰۳ | ۱۴:۳۹ کد : ۷۵۷۲۸ عمومی
همزمان با هفته دفاع مقدس و در آستانه روز بزرگداشت سربازان کشور، جشن «جناب سرباز» توسط جهاددانشگاهی برگزار شد.
برگزاری جشن «جناب سرباز» در جهاددانشگاهی/ این نهاد یک اکوسیستم و زیست بوم برای جوانان است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، همزمان با هفته دفاع مقدس و در آستانه روز بزرگداشت سربازان کشور، جشن "جناب سرباز" با هدف تکریم از نیروهای امریه جهاددانشگاهی از سوی معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع این نهاد برگزار شد.

از برنامه های این مراسم که امروز، 3 مهر ماه در پژوهشکده فرهنگ،هنر و معماری برگزار شد، می‌توان به تقدیر از 9 امریه برگزیده در اجرای طرح‌های آموزشی و پژوهشی، 3 امریه که در سال 1403 ازداوج کرده اند، نمایش نامه خوانی، اجرای گروه موسیقی و... اشاره کرد.

جهاددانشگاهی یک اکوسیستم و زیست بوم برای جوانان است

در این مراسم سیدرضی آقاسیدی معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی، در این مراسم اظهار کرد: جهاددانشگاهی یک اکوسیستم و زیست بوم خوبی است که افراد می توانند در این فضا خود را پیدا کنند.

وی با اشاره به این که جهاددانشگاهی ظرفیت خوبی برای ایجاد داستان موفقیت در کشور است، افزود: امیدواریم امریه هایی که در این نهاد حضور می یابند در این فضا ماندگار شده و باعث افتخار جهاددانشگاهی و کشور شوند.

معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی با ذکر مثالی به دکتر حسین بهاروند، استاد ممتاز، موسس و رئیس پژوهشکده زیست شناسی و فناوری سلول‌های بنیادی پژوهشگاه رویان اشاره کرد و گفت: دکتر بهاروند که افتخاری برای جهاددانشگاهی و کشور است به صورت امریه وارد جهاددانشگاهی شده است و اکنون موسسات علمی برتر جهان خواستار حضور وی هستند، اما او حضور در پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی را ترجیح می دهند.

آقاسیدی ادامه داد: امریه های این نهاد درحوزه تخصصی خود اگر ایده و پیشنهادی دارند در نظام پیشنهادها ارایه دهندتا به اسمشان در جهاددانشگاهی به یادگار بماند، مانند مشارکت امریه داود ابراهیمی در طراحی مسیر عالی رشد اعضای جهاددانشگاهی(معراج).

جهاددانشگاهی نهاد مقدس دارای موفقیت‌های بزرگ است

در ادامه سرهنگ نورعلی‌زاده مشاور و مسئول امور طرح و برنامه‌ای مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح دانشگاه عالی دفاع ملی بیان کرد: هفته دفاع مقدس هفته مجاهدت ملت عزیز و افتخارآفرینی جوانان در 8سال دفاع مقدس است.

وی افزود: در بحث برنامه ریزی یک اصلی وجود دارد که یک برنامه ریزی خوب باید بیانگر این باشد که کجا هستیم و می خواهیم به کجا برسیم؟ و سربازان باید به این موضوع توجه کنند.

سرهنگ نورعلی‌زاده با تاکید بر این که قوام و دوام خانواده و جامعه به زنان و مردان است، افزود: هر یک از افراد این مرز و بوم منحصر به فرد هستند و ویژگی های خاص خود را دارند.

وی تصریح کرد: همیشه به جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد مقدس نگاه کرده ام که موفقیت های زیادی کسب کرده است.  

در ادامه دکتر تیمور مرجانی مدیرکل تعالی سرمایه انسانی و توسعه رفاه جهادانشگاهی در ادامه با ارایه گزارشی از روند به کارگیری نیروهای امریه در جهاددانشگاهی گفت: نیروهای امریه افتخار ما در حال و آینده کشور هستند.

وی با اشاره به استفاده جهاددانشگاهی از ظرفیت نیروهای امریه و سرباز کشور در این نهاد افزود: جهاددانشگاهی با تعدد و تنوع فعالیت های خود از زمان شروع و دوران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی به مدد همین نیروها در مراحل سخت کشور راهمراهی کرده است.

دکتر مرجانی بیان کرد: جهاددانشگاهی کارهای متعددی در زمینه مختلف مانند پژوهش، آموزش، فرهنگ و... انجام داده است و از نوآوری های آن می توان به پژوهشگاه رویان و جایگاه ویژه آن در کشور اشاره کرد.

امریه‌های برگزیده فعالیت‌های شاخص

در ادامه این مراسم امریه‌های برگزیده و دارای فعالیت‌های شاخص تقدیر شدند:

علی ستاری     پژوهشکده علوم پایه کاربردی

صادق براتی بلداجی     پژوهشکده علوم پایه کاربردی

بنیامین باغانی            پژوهشکده سرطان معتمد

علیرضا صاحبی          پژوهشکده سرطان معتمد

عارف سپاسی             پژوهشکده سرطان معتمد

محمدرضا اسماعیلی     پژوهشگاه رویان

علی داوری                پژوهشگاه رویان

محمد کشاورز رضائی  سازمان علوم پزشکی تهران

دکتر مجتبی محمدزاده   دانشگاه علم و فرهنگ

داود ابراهیمی             دفتر مرکزی


نظر شما :