اجرای طرح ملی توانمندسازی «صدف» در استان سمنان

۰۳ مهر ۱۴۰۳ | ۱۰:۲۴ کد : ۷۵۷۱۴ آموزش و کارآفرینی
رییس جهاددانشگاهی استان سمنان از برگزاری پنجمین دوره طرح ملی توانمندسازی «صدف» با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در این استان خبر داد.
اجرای طرح ملی توانمندسازی «صدف» در استان سمنان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی سمنان، علی منصفی راد گفت: پنجمین دوره از طرح توانمندسازی صدف با حمایت معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و پارک فناوری پردیس و به میزبانی مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی استان سمنان ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان استان سمنان در حال برگزاری است.
وی ادامه داد: این طرح فناوری در فازهای مختلف و سرفصل‌هایی چون خودشناسی و شناخت سبک‌های شغلی، مهارت‌افزایی در حوزه مهارت‌های نرم، آشنایی با اکوسیستم فناوری و نوآوری، طراحی مسیر حرفه ای شغلی، بازدید از شرکت های دانش بنیان و مشاوره و منتورینگ شغلی ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلانی که حداکثر دو سال از تحصیلشان گذشته باشد به صورت رایگان برگزار می‌شود.
رییس جهاددانشگاهی استان سمنان با بیان این که طرح آموزش و توانمندسازی «صدف» طرحی علمی در فازهای مختلف است، خاطرنشان کرد: در کنار ارائه سرفصل‌های آموزشی؛ بازدیدهای عمومی و تخصصی شامل بازدید از پارک‌های علم و فناوری، شرکت های دانش بنیان و سایر ساختارهای توسعه فناوری و نوآوری از جمله مراکز رشد، شتاب دهنده‌ها، فن بازارها و کارخانه‌های نوآوری و نیز ارائه مشاوره شغلی و منتورینگ پیش‌بینی شده است.
منصفی راد با اشاره به حضور اساتید مطرح و باتجربه در این دوره های آموزشی، گفت: جامعه هدف و مخاطبین طرح فناوری صدف نیز همه افراد تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان، دانشجویان مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های مقاطع مختلف تحصیلی که حداکثر دو سال از زمان فارغ التحصیلی آنان گذشته باشد هستند.
وی همچنین اذعان داشت: متقاضیان می توانند برای ثبت‌نام به سایت معاونت آموزشی جهاددانشگاهی سمنان به آدرس semnan.jde.ir مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن  09125320798 تماس بگیرند.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی سمنان


نظر شما :