یک هفته با سینمای دفاع مقدس در دانشگاه تبریز

۰۱ مهر ۱۴۰۳ | ۰۹:۵۳ کد : ۷۵۶۰۴ عمومی
معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی گفت: ویژه برنامه اکران ویژه فیلم‌های سینمایی با موضوع دفاع مقدس با عنوان «یک هفته با سینمای دفاع مقدس» به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود .
یک هفته با سینمای دفاع مقدس در دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، خسرو کنعانی، با اعلام این خبر افزود: این برنامه به همت کانون فیلم سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان و با همکاری مدیریت فرهنگی دانشگاه تبریز و بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز، همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس در دانشگاه تبریز برگزار می شود.

 وی ادامه داد: در ایام هفته دفاع مقدس تعداد چهار فیلم شاخص و جدید،  غریبه به کارگرانی محمد حسین لطیفی، دسته دختران به کارگردانی منیر قیدی، تنگه ابوغریب، به کارگردانی بهرام توکلی و آسمان غرب به کارگردانی محمد عسگری از 1 مهر تا 5 مهر  هر روز از ساعت 12 الی 14 در محل سینمای جهاددانشگاهی واقع در دانشگاه تبریز، به صورت رایگان برای دانشجویان و کارکنان دانشگاه اکران خواهد شود.

 وی در پایان افزود: دانشجویان عزیز می توانند برای اطلاع از برنامه های مختلف سازمان دانشجویان و کانون فیلم سازمان به صفحه این سازمان در ایتا و اینیستاگرام به نشانی isojd.tabriz   و isojd_tabriz@  مراجعه کنند.

 

کلید واژه ها: سازمان جهاددانشگاهی


نظر شما :