در دیدار رییس جهاددانشگاهی با استاندار مرکزی مطرح شد؛

آمادگی جهاددانشگاهی برای خدمت در مسیر توسعه استان مرکزی/ جهاددانشگاهی هسته قوی علمی در کشور است

۲۸ شهریور ۱۴۰۳ | ۰۹:۲۹ کد : ۷۵۵۳۰ عمومی تاپ خبر
در دیدار رییس جهاددانشگاهی با استاندار مرکزی، بر آمادگی کامل این نهاد به عنوان هسته قوی علمی کشور برای خدمت در مسیر توسعه این استان تأکید شد.
آمادگی جهاددانشگاهی برای خدمت در مسیر توسعه استان مرکزی/ جهاددانشگاهی هسته قوی علمی در کشور است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی، دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی و هیأت همراه در سفر یک‌روزه به اراک در دیدار با استاندار مرکزی، بر آمادگی کامل این مجموعه برای خدمت در مسیر توسعه این استان تاکید کرد.

وی با تأکید بر آمادگی کامل این مجموعه برای خدمت در مسیر توسعه استان مرکزی اظهار کرد: جهاددانشگاهی از ابتدای تأسیس خود همواره در کنار نظام و انقلاب بوده و با تشخیص به موقع مسائل کشور توانسته به نهادی موثر در حوزه‌های مختلف تبدیل شود.

رییس جهاددانشگاهی اضافه کرد: مأموریت جهاددانشگاهی از ابتدای تاسیس تاکنون، الگوسازی توان کشور در شاخص‌های توسعه فرهنگی، علمی و فناوری بوده است.

دکتر مسلمی نائینی با اشاره به ایجاد زیرساخت‌های توسعه و اقتصاد دانش بنیان در بخش‌های مختلف پزشکی، فنی مهندسی، فرهنگی و اجتماعی در جهاددانشگاهی افزود: این مجموعه به بحث آموزش مرتبط با پژوهش نیز ورود پیدا کرده است.

جهاددانشگاهی هسته قوی علمی در کشور است

در ادامه این دیدار دکتر فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی، تحقق باورهای علمی کشور در جهاددانشگاهی را از دستاوردهای این نهاد عنوان کرد و گفت: برآیند فعالیت‌های جهاددانشگاهی از همان ابتدای انقلاب یک برآیند علمی و تأثیرگذار بوده است.

وی افزود: این نهاد با بهره‌گیری و جذب اعضای هیات علمی و نخبگان، در حوزه‌های علمی و تحقیقاتی در بخش‌های مورد نیاز تحقیقاتی کشور، اقدامات ارزشمندی انجام داده است.

استاندار مرکزی، جهاددانشگاهی را یک هسته قوی علمی در سطح کشور دانست و افزود: این نهاد در چند دهه فعالیت خود، با انگیزه فراوان به حوزه علم و پژوهش و فرهنگ کشور وارد شده است.

لازم به ذکر است، در این دیدار محسن مرادی رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی به تشریح دستاوردهای این واحد در حوزه‌های مختلف و جهت‌دهی فعالیت‌های آن در راستای مسائل اساسی استان پرداخت.


نظر شما :