چاپ اول کتاب «شورورزی گیاهان دارویی» وارد بازار نشر شد

۲۷ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۱:۱۵ کد : ۷۵۴۹۹ فرهنگی
چاپ اول کتاب «شورورزی گیاهان دارویی» در جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان منتشر شد.
چاپ اول کتاب «شورورزی گیاهان دارویی» وارد بازار نشر شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، کتاب «شورورزی گیاهان دارویی» تألیف دکتر حمید سودائی‌زاده (عضو هیئت‌علمی دانشگاه یزد)، دکتر محمدرضا غفاریان (مدیر جهاد کشاورزی شهرستان یزد)، دکتر علیرضا خوانین‌زاده (عضو هیئت‌علمی دانشگاه اردکان)، دکتر سمیرا حسین‌جعفری (عضو هیئت ‌علمی دانشگاه تربت‌حیدریه)، با شمارگان 500 نسخه، دارای 283 صفحه و 6 فصل، در قطع وزیری، چاپ و راهی بازار کتاب شد.

این کتاب با تأکید بر یافته‌های تحقیقاتی، بخشی از دانش موجود در شورورزی گیاهان دارویی برای دانشجویان مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری طراحی شده و به عنوان منبعی کاربردی در این حوزه به دانشجویان کمک می‌کند تا مبانی نظری و عملی لازم را در این زمینه را فرا گیرند. امید است که مطالب موجود در کتاب بتواند در تولید پایدار گیاهان دارویی در مناطق مبتلا به شوری مفید باشد.

چاپ اول این کتاب در تابستان 1403 با قیمت 2 میلیون و 130 هزار ریال عرضه شد و علاقمندان می‌توانند به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر، سفارش و تهیه کتاب با شماره 03133912711 کتابفروشی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان تماس یا از طریق فروشگاه اینترنتی جهاد دانشگاهی به آدرس www.16Book.ir اقدام به خرید کنند.


نظر شما :