انعقاد تفاهم نامه همکاری اتاق تعاون استان و جهاددانشگاهی هرمزگان

۲۱ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۱:۱۹ کد : ۷۵۳۶۸ عمومی
جهاددانشگاهی و اتاق تعاون استان هرمزگان تفاهم نامه همکاری های مشترک آموزشی، پژوهشی و فناوری، اشتغال و فرهنگی منعقد کردند.
انعقاد تفاهم نامه همکاری اتاق تعاون استان و جهاددانشگاهی هرمزگان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی هرمزگان، دکتر زاهری رییس این واحد سازمانی توسعه فرهنگ کارآفرینی در راستای همکاری های دوجانبه بین جهاد دانشگاهی و اتاق تعاون با رویکرد استفاده بهینه از ظرفیت ها و توانائی های مشترک آموزشی، تحقیقاتی وپژوهشی، تجاری سازی دستاوردها توسعه تعاون در تمام سطوح نظام آموزشی، پژوهشی وتحقیقی از مهم ترین اهداف این همکاری مشترک دانست.

 زاهری با اشاره به دیگر زمینه های همکاری تشریح کرد: اجرای پروژه های پژوهشی و فناوری، برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت جهت گسترش آموزش های کاربردی مهارتی، استفاده از فضای وامکانات آموزشی به شرکت های تعاونی و ایجاد واحدهای کارآفرینی تعاون برای خدمات مشاوره‌ای فنی و تخصصی برای انجام مشاوره های و فنی شرکتها و اتحادیه های تعاونی عضو اتاق تعاون، انجام طرح های مطالعاتی و تحقیقاتی و..... از جمله موضوعات و محورهای این تفاهم‌نامه است.

وی با بیان این که جهاددانشگاهی با جدیت از ایجاد و گسترش کسب و کارهای کوچک حمایت خواهد کرد افزود: این تفاهم‌نامه می بایست به یک برنامه عملیاتی و اجرایی تبدیل شود و اتاق تعاون و جهاد دانشگاهی باید تمام تلاش خود را در راستای اجرایی کردن محورهای این تفاهم‌نامه انجام دهند.

محمد پاکار رییس اتاق تعاون استان هرمزگان در ادامه در رابطه با محور های همکاری این تفاهم‌نامه اظهار کرد: برگزاری همایش ها، کنفرانس ها، سمینار ها و کارگاههای آموزشی ، فرهنگی و اشتغال مورد نیاز اتاق تعاون استان هرمزگان، طراحی و اجرای رویدادهای کارآفرینی، استارتاپی و کارگاه های آموزشی مشترک حوزه تعاون جهت توانمندسازی و مهارت افزایی در زمینه های تخصصی و عمومی استارتاپ ها و تعاونی های دانش بنیان همکاری و مشارکت در نمایشگاه های ملی و بین المللی مورد توافق طرفین از جمله محورهای اصلی دو طرف است.

محمد پاکار به جزییات این تفاهم نامه اشاره کرد و گفت: از طرف اتاق تعاون و جهاد دانشگاهی یک نفر به عنوان نماینده طرفین تفاهم نامه تعیین می شوند. همچنین برای تحقق همکاری و اجرای مفاد تفاهم نامه نمایندگان طرفین، کارگروه مشترکی با عضویت متخصصین و کارشناسان مربوطه جهت برنامه ریزی و هماهنگی های لازم تعیین می گردد.

کلید واژه ها: انعقاد تفاهم نامه


نظر شما :