افزایش تبادلات تجاری و راهکارهای بازاریابی و فروش محصولات ایرانی در بازار ترکیه

۱۹ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۳:۵۰ کد : ۷۵۲۹۷ تجاری سازی و اقتصاد دانش بنیان
رایزن بازرگانی سفارت ترکیه در ایران، ضمن بازدید از پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی وابسته به جهاددانشگاهی، از نزدیک با فعالیت‌ها و دستاوردهای این پارک آشنا شد.
افزایش تبادلات تجاری و راهکارهای بازاریابی و فروش محصولات ایرانی در بازار ترکیه

به گزارش روابط عمومی پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی، گونر گنج آر رایزن بازرگانی سفارت ترکیه در ایران صبح امروز 19 شهریور ماه با دعوت و هماهنگی پلتفرم بازاریاب از شرکت های عضو این پارک طی نشستی با حضور مدیران پارک، ضمن آشنایی با فعالیت‌ها و دستاوردهای آن، در مورد همکاری‌های مشترک به‌منظور تسهیل و افزایش تبادلات تجاری ایران و ترکیه  و همچنین راهکارهای بازاریابی و فروش محصولات ایرانی در بازار ترکیه همفکری کردند.

گونر گنج آر رایزن بازرگانی سفارت ترکیه در این نشست با اشاره به ظرفیت های موجود در شرکت های عضو پارک فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و نیازهای موجود در بازار ترکیه و همچنین تجربه های موفق قبلی با پارک های علم و فناوری ایرانی، گفت: تلاش خواهیم کرد شرکت های ترکیه ای را با پلتفرم بازاریاب آشنا کرده و آنها را به ظرفیت تولیدکنندگان و محصولات ایرانی متصل کنیم.

بازاریاب اولین شبکه سراسری آنلاین بازار یابی و فروش «بی تو بی»  بین تولیدکنندگان و صنوف کالاهای مختلف است که به عنوان یکی از اعضای پارک فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی، سال ها است در زمینه فروش محصولا ایرانی فعالیت دارد.

در ابتدای این نشست دکتر ابراهیم نبیونی معاون فناوری پارک ملی فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و گزارشی از فعالیت‌ها و ظرفیت های موجود به ویژه در عرصه بازاریابی بین‌المللی ارائه کرد و گفت: آماده ایم در زمینه توسعه روابط در حوزه های مد و لباس، گردشگری و همچنین فروش محصولات ایرانی در ترکیه پیگیری و تعامل کنیم.

سیروس عبدالحسینی مدیرعامل پلتفرم بازاریاب نیز کاهش هزینه های بازاریابی صادراتی، سهولت دسترسی به بازارهای جهانی و ایجاد زیرساخت آنلاین بازاریابی در داخل و خارج از کشور را از جمله محاسن این پلتفرم عنوان کرد.

 


نظر شما :