برگزاری طرح استعدادیابی «جهادگران فردا» ویژه فرزندان اعضای جهاددانشگاهی

۱۱ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۳:۰۲ کد : ۷۵۱۶۶ فرهنگی
رویداد استعدادیابی «جهادگران فردا» ویژه فرزندان ۱۲ تا ۱۴ سال اعضای جهاددانشگاهی استان تهران و البرز برگزار می‌شود.
برگزاری طرح استعدادیابی «جهادگران فردا» ویژه فرزندان اعضای جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی هنر، طرح استعدادیابی «جهادگران فردا» در سه مرحله پایش و ارزیابی شامل تست‌های استعدادیابی بر اساس استانداردهای جهانی، دعوت به اردوی آموزشی سه روزه‌ی تمرین هنرها و جلسات روانشناسی تحلیلی برای اولین دوره بصورت آزمایشی ویژه فرزندان 12 تا 14 سال جهادگران جهاددانشگاهی استان تهران و البرز برگزار می‌شود.  
این رویداد با اهدافی همچون: رشد خلاقیت و مهارت فردی در بین فرزندان جهادگر، شناسایی استعدادهای فردی – هنری، کمک به  آشنایی ابعاد مختلف هنری  و تسهیل در انتخاب شغل در آینده، کمک به ارتقای ابعاد مختلف شخصیتی فرزندان، کمک به انتخاب رشته و مسیر درست زندگی مطابق با استعدادها و توانایی های فردی، بالابردن حس خودباری، خودشناسی و رضایتمندی فردی، تقویت فضیلت‌های کار گروهی، خلاقیت و... بین فرزندان جهادگر، آشنایی با هنرهای اصیل ایرانی اسلامی و تجربه کار در فضای آموزشی و ایجاد فضای مناسب جهت بروز و ظهور استعداد در جهاد دانشگاهی هنر برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است این طرح در مرحله اول برای فرزندان جهادگران جهاددانشگاهی دفتر مرکزی، واحدها، سازمان‌ها، مراکز و موسسات، پژوهشگاه‌ها و پژوهشکده‌ها، پارک‌ها، مراکز رشد و شرکت‌های وابسته مستقر در استان تهران و البرز به صورت آزمایشی اجرا خواهد شد. علاقه‌مندان به حضور در این رویداد جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09359596453 تماس حاصل کنند.
این طرح به همت جهاددانشگاهی واحد هنر و دفتر فرهنگی جهادگران در شهریور ماه جاری در جهاددانشگاهی هنر برگزار می‌شود. همچنین اردوی آموزشی سه روزه در روزهای 19، 20 و 21 شهریور برگزار خواهد شد و حضور فرزندان در این سه روز الزامی است.
گفتنی است، جهادگران دارای شرایط برای ثبت‌نام به سامانه نرم‌نگاران مراجعه کرده و در بخش خدمات رفاهی اقدام به تکمیل فرم ثبت‌نام کنند.

کلید واژه ها: استعدادیابی فرزندان 12 تا 14 سال جهاددانشگاهی


نظر شما :