پیشرفت چشمگیر در حوزه پزشکی سازمان:

پس از ۶ سال مرکز جراحی محدود جهاد دانشگاهی خوزستان مجوز انجام جراحی‌های عمومی و ENT را کسب کرد

۰۷ شهریور ۱۴۰۳ | ۰۸:۲۴ کد : ۷۵۰۶۹ پژوهش و فناوری
معاون پژوهشی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان، از اخذ مجوز انجام جراحی‌های عمومی و گوش و حلق و بینی (ENT) در مرکز جراحی محدود جهاد دانشگاهی استان خوزستان خبر داد.
پس از ۶ سال مرکز جراحی محدود جهاد دانشگاهی خوزستان مجوز انجام جراحی‌های عمومی و ENT را کسب کرد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان ، مهندس بهنام قدرتی، معاون پژوهشی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان، از اخذ مجوز انجام جراحی‌های عمومی و گوش و حلق و بینی (ENT) در مرکز جراحی محدود جهاد دانشگاهی استان خوزستان خبر داد.

قدرتی در این خصوص اظهار داشت: "مرکز جراحی محدود جهاد دانشگاهی خوزستان که در سال ۱۳۹۷ با مجوز وزارت بهداشت تأسیس شد، تا کنون تنها مجاز به انجام اعمال جراحی مربوط به حوزه ناباروری (ارولوژی و زنان) بوده است. خوشبختانه این مرکز با تلاش‌های مستمر و پیگیری‌های مداوم، موفق به اخذ مجوزهای لازم برای انجام جراحی‌های عمومی و گوش و حلق و بینی از وزارت بهداشت گردید. وی افزود: این دستاورد حاصل ارتباط مستمر با دانشگاه علوم پزشکی اهواز، برگزاری جلسات متعدد فیمابین ریاست سازمان و رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، و همکاری نزدیک با معاونت درمان دانشگاه بوده است. همچنین، تلاش‌های بی‌وقفه مدیریت و پرسنل مرکز در فراهم آوردن الزامات مورد نیاز، نقش اصلی را در این خصوص داشته است.

معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی خوزستان با اشاره به امکانات و تجهیزات مرکز گفت: "این مرکز مجهز به به‌روزترین تجهیزات بیهوشی و جراحی است و کادر درمانی آن، شامل پرسنل اتاق عمل، بیهوشی و پرستاری، از میان باسابقه‌ترین و متبحرترین افراد انتخاب شده‌اند. همچنین پروتکل های انجام جراحی و بیهوشی مورد استفاده در این مرکز، مطابق با استانداردهای روز دنیا است.

قدرتی در پایان تأکید کرد: انشاالله بزودی و با همکاری معاونت محترم پشتیبانی سازمان با خریداری و اضافه نمودن تخت های جراحی جدید و سایر تجهیزات لازم ظرفیت انجام همزمان اعمال جراحی را در این مرکز افزایش پیدا خواهد کرد.

با صدور این مجوزها، مرکز جراحی محدود جهاد دانشگاهی خوزستان گام مهمی در جهت گسترش خدمات درمانی خود برداشته و آماده ارائه طیف وسیع‌تری از خدمات جراحی به متقاضیان داخلی و بین المللی میباشد.


نظر شما :