توسعه همکاری های مشترک بین سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه و فرمانداری قصرشیرین

۰۳ شهریور ۱۴۰۳ | ۰۹:۳۰ کد : ۷۴۹۷۹ عمومی
دکتر مسلم حدیدی رییس سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه در دیدار محمد نجفی فرماندار شهرستان قصر شیرین بر توسعه تعاملات و همکاری های مشترک جهت ارایه ظرفیت های این سازمان در شهرستان مرزی قصر شیرین تاکید کرد.
توسعه همکاری های مشترک بین سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه و فرمانداری قصرشیرین

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه در این دیدار رییس سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه با تشریح فرایند اجرایی هفتمین موج نظرسنجی رضایت سنجی زوار از خدمات ارایه شده در مرز خسروی  و گفت : مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران ایسپا شعبه گرکانشاه از مراکز برتر کشور است که از ابتدا فعالیت این مرکز 234 طرح ملی منطقه ای و استانی در محور های سیاسی ، اجتماعی، اقتصادی و ارزیابی عملکرد دستگاهها اجرایی و بخش خصوصی صورت گرفته است.

وی درادامه با اشاره به سایر خدمات سازمان جهاددانشگاهی  استان کرمانشاه در مرز خسروی در ایام تردد زوار اربعین حسینی تصریح کرد: پوشش کامل  رسانه ای اربعین توسط خبرگزاری ایسنا و ایکنا با استقرار در مرز خسروی  و مصاحبه اختصاصی با مقامات و مسئولین از دیگر خدمات و ظرفیت های این سازمان در شهرستان قصر شیرین است.

در ادامه این دیدار محمد نجفی فرماندار قصرشیرین نیز با تشریح فعالیت ها و توسعه زیرساخت ها مرز خسروی در ایام اربعین از  از فعالیتهای جهاددانشگاهی در این شهرستان قدردانی کرد.

وی  تاکید کرد:جهاددانشگاهی می تواند علاوه بر فرصت بی نظیر اربعین از منطقه آزاد قصرشیرین نیز جهت تبادل اقتصادی و تجاری شرکت های دانش بنیان بهره ببرد.

فرماندار قصرشیرین تصریح کرد: استفاده از توانمندی ها و ظرفیت های شرکت های دانش بنیان و فناوردر هوشمند سازی فعالیت ها مورد نیاز در مرزبسیار پر اهمیت است که باید با برگزاری نشست های مشترک این امکان فرام گردد.


 


نظر شما :