سرپرست سازمان تجاری سازی جهاددانشگاهی خراسان رضوی خبر داد:

اختصاص تسهیلات ۳۲ میلیارد تومانی جهت متقاضیان اشتغال

۰۲ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۲:۰۸ کد : ۷۴۹۴۷ تجاری سازی و اقتصاد دانش بنیان
سرپرست سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان (ستفا) جهاددانشگاهی خراسان رضوی از اختصاص تسهیلات به متقاضیان اشتغال در این استان خبر داد و اولویت پرداخت تسهیلات را با هسته‌ها و واحدهای فناور ذیل ساختارهای فناوری مستقر در جهاددانشگاهی و دانشگاه‌های استان خراسان رضوی عنوان کرد.
اختصاص تسهیلات ۳۲ میلیارد تومانی جهت متقاضیان اشتغال

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، مهندس احمد افروغی در خصوص اختصاص این تسهیلات، افزود: برای اولین بار جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد واسطه توسعه‌ای مجوز برای معرفی متقاضیان اشتغال جهت دریافت تسهیلات می‌دهد.

وی با اشاره به تسهیلات "جزء ۳ بند ب قانون بودجه سال ۱۴۰۳ "، گفت: مبلغ کل تسهیلات جهاددانشگاهی خراسان رضوی برای معرفی به بانک‌ها، حدود ۳۲ میلیارد تومان است.

سرپرست سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان (ستفا) جهاددانشگاهی خراسان رضوی ادامه داد: بانک‌های گردشگری و قرض الحسنه مهر ایران، جهت پرداخت تسهیلات معرفی شده‌اند.

افروغی در خصوص روند اجرای فرایند نیز اظهار کرد: برگزاری جلسات با استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان در راستای انجام کارهای اجرایی جهت معرفی برای دریافت تسهیلات نیز انجام خواهد شد.


نظر شما :