استفاده از ظرفیت جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد از سوی سازمان نظام مهندسی

۳۰ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۱:۵۱ کد : ۷۴۸۸۹ عمومی
رئیس سازمان نظام مهندسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این سازمان از قابلیت های جهاددانشگاهی استان استفاده و همکاری لازم را خواهد داشت.
استفاده از ظرفیت جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد از سوی سازمان نظام مهندسی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد، دکتر صاحب سروش فر، سرپرست جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد امروز، 30 مردادماه در نشست مشترک با رئیس سازمان نظام مهندسی استان، گفت: جهاددانشگاهی می تواند در عرصه‌های مختلف و  همکاری و تعامل با سازمان نظام مهندسی تحول آفرین باشد.

وی بر لزوم همکاری های مشترک بخصوص آموزش کارکنان، دانش افزایی، افزایش مهارت کارکنان و غیره‌ از طریق دوره های جهاد دانشگاهی تاکید و اظهار کرد: جهاد دانشگاهی بستر مناسبی برای عملیاتی ساختن تفکرات علمی و پژوهشی وآموزشی در استان است.

این عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج تصریح کرد: جهاد دانشگاهی در توسعه علم و فناوری افتخار آفرین است و این نهاد انقلابی برای تحقق آرمان‌های دینی و انقلابی از تمامی امکانات در جهت توسعه کشور و استان در زمینه های علمی، آموزسی و پژوهشی استفاده بهینه را می برد.

سروش فر بیان کرد: جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد توانسته است در بخش های آموزش‌های کوتاه مدت، دستاوردهای خوبی در جهت اشتغال زایی افرادی که در دوره های آموزشی دستیار دندانپزشک، تزریقات و نسخه خوانی و سایر دوره‌های متنوع این نهاد شرکت کرده اند، داشته باشد.و اغلب شرکت کنندگان در این دوره ها جذب بازار کار شده اند.

در ادامه این نشست همچنین، دکتر حمید اسکندری، رئیس سازمان نظام مهندسی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: حمایت و تعامل های دو طرفه ما با جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد از سالها قبل تاکنون ادامه داشته و کما فی السابق این همکاری ها ادامه می یابد.

وی تأکید کرد: سازمان نظام مهندسی استان از قابلیت های جهاد دانشگاهی استفاده و همکاری لازم را خواهد داشت.
بنا بر این گزارش، همچنین، مهندس رحمت الله صمدی، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: این نهاد طی سالهای گذشته همواره در زمینه برگزاری آزمون های استخدامی همکاری خوبی با نظام مهندسی استان داشته و دوره های آموزشی متنوع و قابل قبولی را برای این سازمان تدوین و برگزار کرده است.

کلید واژه ها: نشست مشترک رئیس جهاددانشگاهی


نظر شما :