برگزاری مسابقه متون ادبی و انشایی «The Sound of Ashura»

۲۸ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۰:۰۴ کد : ۷۴۸۲۰ فرهنگی
همزمان با فرارسیدن اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی مسابقۀ متون ادبی و انشایی اربعین برای فراگیران مراکز آموزشی جهاددانشگاهی استان برگزار می کند.
برگزاری مسابقه متون ادبی و انشایی «The Sound of Ashura»

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی،همزمان با فرارسیدن اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی مسابقۀ متون ادبی و انشایی اربعین برای فراگیران مراکز آموزشی جهاددانشگاهی استان برگزار می کند.

  فراگیران علاقه‌مند به شرکت در این مسابقه لازم است براساس محورهای اعلامی اقدام به خلق متون ادبی و انشایی  به زبان انگلیسی  در حداکثر 200 کلمه نموده و آن را به آدرس  Jahad@urmia.ac.ir ارسال کنند.

طبق اعلام معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی محور های اصلی این مسابقه به این شرح است :

- Imam Hussein’s Life and Legacy

-  Ashura is the largest annual pilgrimage in the world

- What are the messages of Ashura to the young generation?

- What can we learn from what Imam Hussain did on Ashura ?

 گفتنی است، مهلت ارسال آثار تا 10شهریور ماه  است و زبان‌آموزان همۀ گروه‌های سنی  جهاددانشگاهی  می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

ارسال نام و نام خانوادگی، شماره ملی ، مرکز آموزشی محل تحصیل و شماره تماس الزامی است و متون ادبی و انشاءهایی که فاقد این اطلاعات باشند مورد بررسی و داوری قرار نمی‌گیرند.

جهاددانشگاهی آذربایجان غربی  برای سه اثر که از نظر محتوا، ایده‌پردازی و ساختار ادبی مورد پذیرش داوران  باشند صد درصد تخفیف شهریه در ثبت نام ترم پاییز درنظر گرفته است.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آذربایجان غربی


نظر شما :