تقدیر ستاد اقامه نماز کشور از ایکنای خراسان‌ شمالی

۲۷ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۳:۳۳ کد : ۷۴۷۹۸ فرهنگی
خبرنگار ایکنای خراسان‌ شمالی به دلیل فعالیت در انتشار و پوشش شایسته اخبار و رویدادهای نمازی از سوی ستاد اقامه نماز کشور تجلیل شد.
تقدیر ستاد اقامه نماز کشور از ایکنای خراسان‌ شمالی

به گزارش روابط عمومی خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام احمدی فر، مدیر ستاد اقامه نماز استان، با حضور در دفتر خبرگزاری ایکنا از آرزو یزدانی، سردبیر و خبرنگار خبرگزاری ایکنای استان به پاس زحمات و تلاش‌های این خبرگزاری برتر نماز تجلیل و لوح تقدیر قائم مقام ستاد اقامه نمازکشور را به وی اهدا کرد.

وی در این نشست با گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از مقام فعالان این عرصه به‌ ویژه در حوزه نماز و قرآن، تصریح کرد: خبرگزاری ایکنا، رسانه برتر نماز در استان معرفی شده است.

احمدی فر گفت: این خبرگزاری از جمله رسانه‌های فعال در حوزه دین و نماز بوده به پاس زحمات و همکاری بسیار خوب شما با ستاد اقامه نماز استان در پوشش اخبار و برنامه‎ها قدردانی می‌کنیم.

گفتنی است، در بخشی از متن تقدیر از این خبرگزاری که به امضای سیداحمد زرهانی، قائم‌مقام ستاد اقامه نماز کشور رسیده، آمده است:

«نماز ستون دین و باران رحمت الهی است، نماز زمزم زلالی است که حق‌پویان هر روز پنج نوبت خود را در آن چشمه شست‌وشو و معطر کرده و طراوت می‌بخشند.

بدین‌وسیله همکاری شما در انتشار و پوشش شایسته اخبار و رویدادهای نمازی را ارج می‌نهیم و بر خود فرض می‌دانیم به مصداق کلام شریف «مَن لَم یَشکُرِ المَخلوقَ لَم یَشکُرِ الخالِقَ» به مناسبت روز خبرنگار از همت و تلاش شما تشکر و قدردانی کنیم؛ خدواند همه ما را از اقامه کنندگان نماز قرار دهد»

سیدمحمدزرهانی، قائم‌مقام ستاد اقامه نماز

کلید واژه ها: نماز ستاد اقامه نماز اقامه نماز نماز استان خبرگزاری اقامه ستاد اقامه مقام ستاد اقامه قائم مقام ستاد اقامه ستاد


نظر شما :