امضای تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان جهاددانشگاهی خوزستان و شرکت گاز استان

۲۴ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۶:۵۰ کد : ۷۴۷۵۷ عمومی
به دنبال جلسات تخصصی متعدد در خصوص زمینه های همکاری مشترک و توسعه فعالیت های مابین،امروز چهارشنبه ۲۴ مرداد، تفاهم نامه همکاری بین سازمان جهاددانشگاهی خوزستان و شرکت گاز خوزستان به امضا رسید .
امضای تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان جهاددانشگاهی خوزستان و شرکت گاز استان

 به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان ، به دنبال جلسات تخصصی متعدد در خصوص زمینه های همکاری مشترک و توسعه فعالیت های فی مابین،امروز چهارشنبه ۲۴ مرداد ، تفاهم نامه همکاری بین سازمان جهاددانشگاهی خوزستان و شرکت گاز خوزستان به امضا رسید .
 در این جلسه که با حضور ریاست و معاونین سازمان جهاددانشگاهی خوزستان و مدیر عامل و اعضای هیات مدیره شرکت گاز خوزستان برگزار شد ، در ابتدا دکتر حسن محمدی مجد ، رییس سازمان جهاددانشگاهی خوزستان به بیان توانمندی ها و دستاوردهای سازمان جهاددانشگاهی خوزستان در زمینه های مختلف پژوهشی،آموزشی و فرهنگی پرداخت. دکتر محمدی مجد ضمن اشاره به بومی کردن دانش فنی ۸۰۰۰ قلم کالا از صنایع نفت و انجام بازرسی بیش از 15000 قلم کالا در این صنعت ، بر ضرورت استفاده از توان علمی سازمان توسط صنایع استان تاکید کرد . 
وی در ادامه دلیل موفقیت پروژه های جهاد دانشگاهی را ارتباط مستحکم جهاد دانشگاهی و متخصصان صنعت دانست. 
در ادامه مدیرعامل شرکت گاز خوزستان بر استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها و جهاد دانشگاهی برای تامین تجهیزات مورد نیاز و پر کردن خلاء این شرکت تاکید نمود. 
دکتر زری‌میدانی در ادامه این جلسه بر تبادل اطلاعات برای بومی‌سازی قطعات و ایجاد دانش فنی موردنیاز شرکت گاز خوزستان با استفاده از توانمندی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان تاکید کرد.
 وی افزود: جهاد دانشگاهی خوزستان در ساخت بار اول و ایجاد دانش فنی، مسبوق به سابقه است. دکتر زری‌میدانی عنوان کرد: شرکت گاز خوزستان به عنوان شرکتی خدماتی و تامین‌کننده حدود ۷۵ درصد انرژی کشور است و از لحاظ زیرساخت تامین انرژی جایگاه ویژه‌ای دارد. طبیعتا در خدمات‌رسانی به مردم نیازمند تجهیزات و دانش فنی هستیم که در سال‌های دور از شرکت‌های خارجی تامین می‌شد اما درانقلاب کارهای خوبی در این زمینه انجام شده است. 
وی افزود: قصد داریم خلاهای موجود را با استفاده از دانشگاه‌ها به ویژه جهاددانشگاهی پر کنیم.


نظر شما :