آیین گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی؛

قدردان تلاش‌های همه جهادگران هستم

۲۴ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۴:۱۲ کد : ۷۴۷۵۵ عمومی
رییس سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه گفت: قدردان تلاش های همه جهادگران هستم و با همدلی و همراهی شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.
قدردان تلاش‌های همه جهادگران هستم

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه در آیین گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی با حضور جمعی از پیشکسوتان جهاددانشگاهی و جهادگران و خانواده هایشان در برج فناوری برگزار شد.

دکتر مسلم حدیدی، رییس سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه در سخنانی در جمع صمیمی جهادگران ضمن تبریک سالروز تشکیل جهاددانشگاهی و روز خبرنگار گفت: سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه با تلاش های شبانه روزی جهادگران این سازمان  اکنون به عنوان یکی از جامع‌ترین سازمان‌های کشور با بیش از ۳۰ ساختار در حوزه‌های پژوهش و فناوری، فرهنگی، آموزش و کارآفرینی و حوزه تجاری سازی و اقتصاد دانش‌بنیان فعالیت می‌کند. 

وی ادامه داد: علی‌رغم همه تنگناها توانسته‌ایم گام‌های بلندی در راستانی توسعه استان برداریم.

حدیدی در ادامه با اشاره به اینکه هر اتفاقی در سازمان جهاددانشگاهی بر اساس خرد جمعی تصمیم سازی می شود افزود:همه تصمیمات براساس خرد جمعی و نظرات کارگروه های تخصصی و شورای هماهنگی به اجرا می رسد.

رییس سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به برنامه‌های سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی تصریح کرد: در راستای همگرایی و ایجاد شور و نشاط در بین جهادگران و خانواده های گرانقدرشان مسابقات فرهنگی ورزشی با رویکرد مشارکت همکارا اجرا شد که حضور فرزندان جهادگران قابل توجه بود.

در این مراسم جهادگران پیشکسوت بازنشسته به بیان خاطراتی از زمان شکل گیری سازمان و راه اندازی بخش های مختلف پرداختند.

در پایان از جهادگران نمونه استانی، جهادگران پیشکسوت، و نفرات برگزیده مسابقات ورزشی و فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی تجلیل شد.
 


نظر شما :