به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

کتاب متالورژی جوشکاری و جوش‌پذیری فولادهای زنگ‌نزن به چاپ چهارم رسید

۲۲ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۰:۲۹ کد : ۷۴۶۶۷ فرهنگی
چاپ چهارم کتاب «متالورژی جوشکاری و جوش‌پذیری فولادهای زنگ‌نزن» در جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان منتشر شد.
کتاب متالورژی جوشکاری و جوش‌پذیری فولادهای زنگ‌نزن به چاپ چهارم رسید

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، چاپ چهارم کتاب «متالورژی جوشکاری و جوش‌پذیری فولادهای زنگ‌نزن» وارد بازار نشر شد.

کتاب «متالورژی جوشکاری و جوش‌پذیری فولادهای زنگ‌نزن» تألیف پروفسور جان لیپولد-دکتر دامیان کوتکی و ترجمه دکتر مرتضی شمعانیان- مهندس محمد رحمتی، با شمارگان 500 نسخه، دارای 498 صفحه، در ده فصل، در قطع وزیری، چاپ و راهی بازار کتاب شد.

کتاب متالورژی جوشکاری و جوش‌پذیری فولادهای زنگ نزن در برگیرنده مطالبی در زمینه انواع فولادهای زنگ نزن و ترکیب شیمیایی آن‌ها، متالورژی فیزیکی و جوشکاری انواع فولادهای زنگ نزن، خواص مکانیکی فولادهای زنگ نزن جوشکاری شده، تکنولوژی و استفاده از فولادهای زنگ نزن سوپر، اتصال غیرمشابه و روش‌های ارزیابی جوش‌پذیری می‌باشد. علاوه بر آن شامل توضیحاتی در زمینه کاربردها و محدودیت‌های سازه‌های جوشکاری شده از نوع فولادهای زنگ نزن می‌باشد. مطالعه این کتاب به تمامی محققان، مهندسین و دانشجویان مهندسی مواد و متالورژی و مهندسی مکانیک پیشنهاد می‌شود.

شایان‌ذکر است این کتاب قبلاً به عنوان کتاب سال جمهوری اسلامی ایران انتخاب شده است.

چاپ چهارم این کتاب در تابستان 1403 با قیمت سه‌میلیون و هفتصد هزار ریال عرضه شد و علاقمندان می‌توانند به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر، سفارش و تهیه کتاب با شماره 03133912711 کتابفروشی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان تماس یا از طریق فروشگاه اینترنتی جهاد دانشگاهی به آدرس www.16Book.ir اقدام به خرید نمایند.


نظر شما :