رییس جهاددانشگاهی استان در دیدار با شهردار کرمان عنوان کرد؛

پیشرفت و توسعه مستلزم کار جهادی و استفاده از ظرفیت نخبگان

۲۰ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۰:۵۵ کد : ۷۴۵۹۹ عمومی
رییس جهاددانشگاهی استان  در دیدار با شهردار کرمان که به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی و روز خبرنگار در این مجموعه حضور یافت، گفت: پیشرفت و توسعه مستلزم کار جهادی و استفاده از ظرفیت نخبگان است.
پیشرفت و توسعه مستلزم کار جهادی و استفاده از ظرفیت نخبگان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، دکتر مهدی بازمانده، با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "ما جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم"، گفت: با توجه به توصیه‌های رهبر فرزانه انقلاب، مدیریت و کار جهادی برای پیشرفت در زمینه‌های مختلف از ضروریاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان گفت: جهاددانشگاهی با نیروهای متخصص و کارآزموده، تلاش جهادی در همه‌ی عرصه‌ها را سرلوحه قرار داده و توانسته است در راه اعتلای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حرکت کند.

وی، مهم ترین مؤلفه‌ی روحیه جهادی را کار و تلاش بی وقفه دانست و افزود: همکاران ما در جهاددانشگاهی توانسته‌ اند با این روحیه در صنعت، معدن، پزشکی، آموزشی و... خدمت‌رسانی کنند که نمونه بارز آن تلاش بی وقفه برای احداث کارخانه فرآوری جهاددانشگاهی استان کرمان است.

دکتر بازمانده گفت: با همت و تلاش جهادی همکاران عزیز است که با افتخار اعلام می کنیم توانسته ایم در آزمایشگاه تخصصی فرآوری مواد معدنی این نهاد، برای دوازده معدن خام فروش، خدمات تخصصی فرآوری عرضه و طراحی مفهومی خطوط فرآوری را برای این معادن جهت ایجاد ارزش افزوده و جلوگیری از پدیده خام فروشی ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از مولفه‌های مهم جهت توسعه‌ی پایدار ارتباط مستمر و نظام‌مند مراکز علمی و تحقیقاتی با مراکز صنعتی است، افزود: تحقق توسعه‌ی پایدار، روحیه جهادی می طلبد و ما عزم خود را جزم کرده‌ایم تا بتوانیم با ایجاد یک حلقه دائمی بین مراکز علمی و تحقیقاتی با مراکز صنعتی در خصوص توسعه‌ی پایدار ایفای نقش کنیم.

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان همچنین در انجام طرح‌های پژوهشی و مطالعاتی جهت زیباسازی شهر و سایر طرح‌های شهرداری اعلام آمادگی کرد.

در این نشست گزارشی از عملکرد این مجموعه توسط دکتر مهدی بازمانده ارائه شد.

در این دیدار همچنین دکتر محسن تویسرکانی شهردار کرمان، اظهار کرد: جهاددانشگاهی ظرفیت‌های زیادی دارد و مجموعه پویایی است و باید از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

شهردار کرمان با اشاره به نقش شهرداری در عرصه‌های مختلف عنوان کرد: نباید کمیت فدای کیفیت شود و این سرلوحه کار شهرداری کرمان است.

وی بر لزوم پویایی شهر تاکید کرد و گفت: همه دستگاه‌های مربوطه و تشکل‌های مردمی با تولید فکر و ایده‌پردازی در راستای اداره بهتر شهر به شهرداری کرمان کمک کنند.

دکتر تویسرکانی با تشریح وظایف و ماموریت‌های شهرداری و سایر دستگاه‌های خدمت‌رسان تصریح کرد: در حوزه فرهنگ شهروندی باید زیاد کار کنیم و مردم باید مطالبه‌گر باشند.

به گفته شهردار کرمان، با ایده‌های نخبگان، به دنبال زیبایی بصری شهری هستیم. سمپوزیوم مجسمه‌سازی نیز به زودی در کرمان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره نوبهار، بیان کرد: اجرای پروژه‌های شایسته این کلانشهر که پایتخت مقاومت جهان اسلام است، از وظایف اصلی شهرداری است و صاحب نظران در این زمینه به شهرداری کمک کنند.

دکتر تویسرکانی گفت: رسانه‌ها در کنار شهرداری قرار گیرند و بدانید که کرمان با مردم کرمان آباد می‌شود.

کلید واژه ها: چهل وچهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی سالگرد44