دعوت به همکاری دانشجویان با مرکز بازی‌های نوآورانه جهاد دانشگاهی هنر

۲۰ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۰:۱۸ کد : ۷۴۵۸۸ فرهنگی
مرکز بازی‌های نوآورانه ایران (مبنا) جهاد دانشگاهی هنر با انتشار پرسشنامه‌ای از همه علاقه‌مندان عرصه بازی و به ویژه دانشجویان سراسر کشور جهت همکاری و مشارکت در برنامه‌ها و رویدادهای خود، دعوت به عمل آورد.
دعوت به همکاری دانشجویان با مرکز بازی‌های نوآورانه جهاد دانشگاهی هنر

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر؛ مرکز بازی‌های نوآورانه ایران (مبنا) مستقر در واحد هنر جهاددانشگاهی، از دانشجویان علاقه‌مند به حوزه بازی‌های فکری، تعاملی، گروهی، نقش‌آفرینی، رومیزی و بازی دیجیتال جهت عضویت در این مرکز و همکاری در فعالیت‌های اجرایی آن، دعوت به همکاری می‌نماید.
مشارکت در فرآیندهای این مرکز، بستر مناسبی برای حضور دانشجویان در جهت بروز استعداد و توانمندی‌های آن‌ها، از رقابت به عنوان بازیکن تا طراحی بازی‌ می‌باشد.
دانشجویان گرامی با عضویت در مرکز مبنا (مرکز بازی‌های نوآورانه ایران)؛ می‌توانند در ورکشاپ‌ها، نشست‌های تخصصی حضور داشته و حتی به عنوان داوطلب در فعالیت‌های اجرایی حوزه بازی، از جمله برگزاری رویدادهای مختلف مشارکت داشته باشند. این مرکز نیز ضمن فراهم آوردن بستر مناسب برای علاقه‌مندان فعالیت در این عرصه، به آنها کمک می‌کند تا ایده‌های خود در حوزه بازی را به واقعیت تبدیل کنند.
علاقه‌مندان در تمامی عرصه‌های بازی‌های فکری، گروهی، تعاملی، رومیزی، نقش‌آفرینی، اتاق فرار، بازی دیجیتال و ... می‌توانند با مراجعه به لینک https://acecr.porsline.ir/s/GameCenter  آمادگی خود را جهت همکاری با مرکز مبنا جهاد دانشگاهی هنر اعلام نمایند.

کلید واژه ها: مرکز بازی‌های نوآورانه ایران مرکز مبنا بازی‌های فکری المپیک بازی‌های فکری دانشجویان ایران


نظر شما :