توسط پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی

دومین رویداد از سلسله رویدادهای اینوتاک برگزار شد

۱۶ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۰:۰۷ کد : ۷۴۵۸۴ تجاری سازی و اقتصاد دانش بنیان
دومین رویداد از سلسله رویدادهای اینوتاک با موضوع راهبری زنجیره ارزش دارو و چگونگی حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناور دارویی، به صورت حضوری و مجازی در پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی برگزار گردید.
دومین رویداد از سلسله رویدادهای اینوتاک برگزار شد

دومین رویداد از سلسله رویدادهای اینوتاک با موضوع راهبری زنجیره ارزش دارو و چگونگی حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناور دارویی، به صورت حضوری و مجازی در پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، در این رویداد که دکتر علیرضا چیذری، رییس انجمن تولید، تامین، توزیع و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی و دارویی، دکتر محمد داود معتمدی مدیرعامل شرکت مهندسی زیستی آروکو، مهندس نوری کارشناس تولید و صدور مجوز اداره تجهیزات پزشکی استان البرز به عنوان اعضای پنل و آقای دکتر سمنانی دبیر انجمن تجهیزات پزشکی استان البرز به عنوان دبیر پنل حضور داشتند، چالش های حوزه دارو و موضوع تجاری سازی ایده ها و طرح ها و نیز حمایت از آن ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این رویداد، همچنین راهکارهایی به منظور حل این چالش ها از جمله تمرکز بیشتر در زمینه D&R در صنعت دارو، شبکه سازی میان شرکت های هایتک (Hi-Tech) با شرکت های بزرگ حوزه دارویی کشور، استفاده از داده ها و هوش مصنوعی در این زمینه به منظور جلوگیری از تداخل های دارویی، بکارگیری در بخش تجهیزات دارویی، دوزینگ مناسب، کاهش داروخانه های فیزیکی و ... ارائه گردید.

گفتنی است پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان دبیرخانه زنجیره ارزش راهبردی فناوری‌های صنعت دارو انتخاب شده است.

کلید واژه ها: اینوتاک جهاددانشگاهی


نظر شما :