برای رسیدن به «استقلال اقتصادی» کشور باید از جهاددانشگاهی حمایت کنیم

جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان
۱۸ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۹:۱۱ کد : ۷۴۴۹۷ عمومی
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با تاکید بر لزوم حرکت به سمت اقتصاد دانش‌بنیان و استقلال اقتصادی کشور گفت: در همین راستا باید از نهادهایی مانند جهاددانشگاهی که حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان را بر عهده دارند حمایت کنیم.
برای رسیدن به «استقلال اقتصادی» کشور باید از جهاددانشگاهی حمایت کنیم

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه، دکتر عبدالوحید محمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با اشاره به خدمات بسیار جهاددانشگاهی در طول بیش از چهاردهه فعالیت این سازمان گفت: جهاد خدمات بسیاری در حوزه‌های مختلف داشته اما یکی از شاخص‌ترین ماموریت این نهاد حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور بوده است.

وی افزود: در استان کرمانشاه سازمان جهاددانشگاهی با راه اندازی پارک علم و فناوری، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور را بر عهده گرفته و در حال حاضر تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان استان به حدود 100 واحد رسیده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه دانش‌بنیان‌ها می‌توانند استقلال اقتصادی کشور را رقم بزنند گفت: این شرکت‌ها به دنبال رفع نیازهای کشور هستند و هر تکنولوژی که مورد نیاز کشور باشد را یا خود ابداع و اختراع کرده و یا آن را بومی سازی می‌کنند و بنابراین حمایت از آنها کشور را در مسیر استقلال اقتصادی قرار می‌دهد.

دکتر محمدی افزود: اگر بخواهیم استقلال وابسته نداشته باشیم و بتوانیم تحریم‌ها را بی اثر کنیم باید از دانش‌بنیان‌ها حمایت همه جانبه داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه تاکید کرد: در همین راستا در مسیر رسیدن به خودکفایی و استقلال اقتصادی باید از نهادهایی مانند جهاددانشگاهی که در زمینه حمایت از دانش‌بنیان‌ها یکی از نهادهای پیشرو در کشور است، حمایت کنیم.

کلید واژه ها: سالگرد44 چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی


نظر شما :