اراده جهاددانشگاهی این است که اعتماد به جوانان را به منصه ظهور برساند

جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان
۱۸ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۹:۳۲ کد : ۷۴۴۹۶ عمومی
رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: اراده جهاددانشگاهی بر این است که این مسئله امید و اعتماد به جوانان را به منصه ظهور برساند.
اراده جهاددانشگاهی این است که اعتماد به جوانان را به منصه ظهور برساند

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان، دکتر رضایی رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان به مناسبت فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی بیان کرد: جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان در حوزه‌های پژوهش، فرهنگ، آموزش و تجاری‌سازی به مردم خدمت‌رسانی می‌کند.

وی در ادامه گفت: حمایت، تشویق و جذب دانشجویان و پژوهشگران جوان و مستعد و برنامه‌ریزی و ایجاد شرایط و امکانات لازم به‌منظور فراهم آوردن زمینه فعالیت‌های علمی و پژوهشی آنان بر مبنای شناخت مشکلات واقعی و نیازهای تخصصی جامعه از اولویت‌های جهاددانشگاهی باید باشد.

رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان ادامه داد: تاکنون آنطور که باید از ظرفیت جامعه دانشگاهی استان برای حل مشکلات منطقه و استان بهره گیری نشده است.

دکتر رضایی اظهار کرد: مسؤولان ادارات باید پروژه‌ها و طرح‌های تحقیقاتی خود را به اساتید دانشگاه در داخل استان بسپارند چرا که در حال حاضر شاهد هستیم که پروژه‌ها به اساتید خارج از استان ارائه می‌شود پس لازم است در این زمینه تجدید نظر شود.

رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان افزود: باید از ظرفیت جامعه دانشگاهی و به‌خصوص جهاددانشگاهی بیشتر استفاده شود.

کلید واژه ها: سالگرد44 چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی


نظر شما :