شکست بن بست ها و حرکت جهاددانشگاهی در مرز علم با همت جهادگران محقق شده است/تقدیر از ۷۴۸ جهادگر تا امروز

جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ | ۲۱:۳۷ کد : ۷۴۴۱۸ عمومی تاپ خبر
رییس ستاد بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی با اشاره به تقدیر از ۷۴۸ جهادگر از سال ۱۳۷۷ تا امروز گفت: شکست بن بست ها و حرکت جهاددانشگاهی در مرز علم با همت جهادگران محقق شده است.
شکست بن بست ها و حرکت جهاددانشگاهی در مرز علم با همت جهادگران محقق شده است/تقدیر از ۷۴۸ جهادگر تا امروز

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، آیین گرامیداشت 16 مردادماه، سالروز تشکیل جهاددانشگاهی با معرفی و قدردانی از جهادگران ممتاز و شایسته تقدیر کشوری با حضور دکتر محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی، دکتر مجتبی خیام نکویی، معاون وزیر جهاد‌کشاورزی و رییس سازمان تات و تعدادی از مسئولان و جهادگران جهاددانشگاهی در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد. 

دکتر حسن فارسی رییس ستاد بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی در این مراسم ضمن گرامی‌داشت سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی و یاد خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بیان کرد: یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، مدافع حرم، سلامت، امنیت و بیش از یکصد شهید جهاددانشگاهی و شهدای خدمت به ویژه شهید آیت الله رئیسی را گرامی می‌داریم و برای رئیس‌جمهور جدید که سابقه فعالیت در جهاددانشگاهی دارند، نیز آرزوی توفیق داریم.

وی افزود: جهاددانشگاهی نهادی است که در خدمت نظام و انقلاب اسلامی بوده و هر جا نیاز بوده به نقش آفرینی پرداخته است. 

دکتر فارسی بیان کرد: نقش آفرینی، شکست بن بست ها، حرکت در مرز علم، ایجاد جریان فرهنگی مگر با حضور جهادگران محقق نمی‌شد. این جهادگران مهم‌ترین سرمایه جهاددانشگاهی بوده و هستند. 

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی افزود: طبق روال هر سال برای گرامیداشت و به منظور قدردانی از تلاش جهادگران با محوریت تقدیر از جهادگران ممتاز و شایسته تقدیر برنامه امروز برگزار می‌شود.

امسال به جهت فرهنگ‌سازی و با شاخص‌های ویژه‌ای که در نظر گرفته شده است، جهادگران ممتاز و شایسته تقدیر در کنار یکدیگر تجلیل خواهند شد که در این فرآیند جهادگران ممتاز باید ۸ معیار ویژه و ۳۴مصداق عملیاتی مانند خلاق و نوآور بودن و... را داشته باشند  

دکتر فارسی تصریح کرد: از سال ۱۳۷۷ تا به امروز ۷۴۸ جهادگر تحت عنوان جهادگر نمونه تقدیر شدند. در این دوره ۳۹ جهادگر شایسته تقدیر و ۵ جهادگر ممتاز معرفی و تقدیر می‌شوند. 

دکتر فارسی در ادامه به بیان جزییات نحوه انتخاب جهادگران پرداخت. 

کلید واژه ها: سالگرد44 چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی


نظر شما :