برگزاری همایش «فن‌بیان و ارتباط موثر» به مناسبت سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی

۱۶ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۲:۰۲ کد : ۷۴۳۷۷ فرهنگی
رویداد آموزشی «فن‌بیان و ارتباط موثر» در کسب و کارهای هنری به همت جهاددانشگاهی هنر، در آستانه چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی در سالن همایش‌های ستاد توان‌افزایی و حمایت از سمن‌های تهران برگزار شد.
برگزاری همایش «فن‌بیان و ارتباط موثر» به مناسبت سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی هنر، دوشنبه 15 مردادماه 1403 از ساعت 16 تا 19، رویداد آموزشی رایگان با عنوان «فن‌ بیان و ارتباط موثر» در کسب و کارهای هنری با حضور شهرام پیری صدیق، به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی در سالن همایش‌های ستاد توان‌افزایی و حمایت از سازمان‌های مردم نهاد شهر تهران برگزار شد.

شهرام پیری صدیق کارشناس ارشد مدیریت رسانه و دانش آموخته دوره‌های گویندگی رادیو و تلویزیون از دانشکده خبر و مدرسه عالی رسانه و مدرس دوره‌های گویندگی، فن بیان و ارتباطات موثر در سازمان فرهنگی هنری تهران، فرهنگسرای سرو و مرکز آموزش‌های تخصصی هنر جهاددانشگاهی است.

در این کارگاه آموزشی که با حضور چشمگیر علاقه‌مندان این حوزه و مدیران، اساتید و اعضای دفتر مرکزی و واحدهای مختلف جهاددانشگاهی همراه بود، حاضران ضمن آشنایی با مفاهیم بنیادی فن‌بیان، از مراحل فرآیند استفاده از فن بیان در برقراری ارتباط موثر همچون آشنایی با اصول ارتباط موثر، درک وضعیت و تسلط در موقعیت‌های مختلف مخاطب، درک نیاز طرف مقابل، آشنایی با تیپ شخصیتی و رفتاری مخاطب، استراتژی شروع ارتباط با مخاطب، چگونه کاریزماتیک باشیم و اثرگذاری در مخاطب، ارتباط چشمی مناسب، گوش دادن فعال، تشویق نکات مثبت، تسخیر قلب، ذهن و عمل، تقویت شیوه بیان کلام، تقویت صبر و حوصله، مهندسی رفتار، وقت گذاشتن، اعتمادسازی، تقویت مهارت گوش دادن به طرف مقابل و ... آگاه شدند.

در ادامه با چند نفر از حاضران در قالب بازی و برای آشنایی بهتر و موثرتر موارد ارائه شده، تمرین عملی اجرا شد.

همایش بزرگ «فن‌بیان و ارتباط موثر» به همت مرکز آموزش‌های تخصصی جهاددانشگاهی هنر، همزمان با چهل و چهارمین سالگرد تشکیل نهاد جهاددانشگاهی برگزار شد.

در انتهای این رویداد به شرکت‌کنندگان گواهی شرکت در این رویداد آموزشی نیز اهدا شد.

کلید واژه ها: چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی همایش رویداد آموزشی فن‌بیان ارتباط موثر


نظر شما :