تجدید میثاق جهادگران دانشگاهی با آرمان‌های امام خمینی(ره) در سالروز تشکیل این نهاد

جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۱:۴۴ کد : ۷۴۳۷۴ عمومی تاپ خبر
در سالروز تشکیل جهاددانشگاهی، جهادگران دانشگاهی با حضور در مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، با آرمان‌های امام خمینی(ره) تجدید میثاق کردند و با مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بیعتی دوباره بستند.
تجدید میثاق جهادگران دانشگاهی با آرمان‌های امام خمینی(ره) در سالروز تشکیل این نهاد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، مراسم تجدید میثاق جهادگران جهاددانشگاهی با آرمان‌های امام راحل(ره) و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، امروز، ۱۶ مردادماه همزمان با چهل و چهارمین سالروز تشکیل این نهاد انقلابی با حضور دکتر حسن مسلمی‌نائینی رییس و اعضای هیات رئیسه جهاددانشگاهی، رییس پژوهشکده علوم بهداشتی و جمعی از مدیران واحدها و سازمان‌ها و جهادگران این نهاد انقلابی در محل مرقد مطهر امام خمینی(ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

دکتر حسن مسلمی‌نائینی در حاشیه این مراسم با تبریک چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی بیان کرد: جهاددانشگاهی نهادی فرهنگی و پیشران علم و فناوری و علم نافع و فناورمحور در کشور است.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری همواره از حامیان اصلی جهاددانشگاهی هستند و این حمایت به دلیل نقش حیاتی جهاددانشگاهی در کشور است که مورد تحسین رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است.

دکتر مسلمی‌نائینی با بیان اینکه جهاد همواره امید علمی کشور بوده و خواهد بود، گفت: هر ساله به عنوان وظیفه برای تجدید میثاق با امام(ره) و بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی در مرقد مطهر امام(ره) حاضر می‌شویم و عهد می‌بندیم که نقش و وظیفه خود در قبال مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی را به خوبی ایفا کنیم.

رییس جهاددانشگاهی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های امام(ره) توجه ویژه به مردم به ویژه کوخ‌نشینان بود، اظهار کرد: همه فعالیت‌های جهاددانشگاهی از ابتدای تشکیل تاکنون در راستای رفع مشکلات کشور و رفع کارهای برز مین مانده بوده است.

دکتر مسلمی‌نائینی با اشاره به اینکه جهادگران همواره با علم و ایمان اقدامات بزرگی در کشور انجام داده‌اند، گفت: جهاددانشگاهی ثمرات مختلفی مانند زنده‌یاد کاظمی‌آشتیانی‌ها و ... داردکه این عزیزان توانسته‌اند پیشرفت و توسعه فراوانی برای بخش‌های علمی و فناورانه کشور به دست آورند.

گفتنی است، آئین بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی عصر امروز در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می‌شود.

کلید واژه ها: سالگرد44 چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی


نظر شما :