برگزاری رویداد «مهارت ارتباط موثر» ویژه جهادگران واحدهنر

۱۰ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۷:۰۱ کد : ۷۴۰۱۱ فرهنگی
رویداد آموزشی ضمن خدمت با عنوان «ارتباط موثر: از کار تیمی تا ارتباط بدون خشونت» ویژه اعضای واحد هنر جهاد دانشگاهی و همزمان با چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهادداشگاهی در کاخ گلستان برگزار می‌شود.
برگزاری رویداد «مهارت ارتباط موثر» ویژه جهادگران واحدهنر

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی هنر؛ به مناسبت فرا رسیدن چهل و چهارمین سالروز تشکیل جهاددانشگاهی چهارشنبه 17 مرداد 1403، رویداد آموزشی ضمن خدمت با هدف تقویت مهارت‌های لازم‌ در برقراری ارتباط برای ارتقا عملکرد فردی در کار گروهی با عنوان «ارتباط موثر: از کار تیمی تا ارتباط بدون خشونت» با حضور سونیا نیکزاد و رها پورپژوهش، ویژه جهادگران واحد هنر در مجموعه کاخ گلستان برگزار می‌شود.
سونیا نیکزاد کارشناس ارشد بیوتکنولوژی از دانشگاه پوتر مالزی، کارشناس ارشد محصولات دارویی شرکت نوآرتیس و مربی توسعه فردی مبتنی بر رویکرد «اَکت» و رها پورپژوهش کارشناس ارشد مهندسی صنایع دانشگاه تهران، مشاور مدیریت و برنامه‌ریزی و بنیان‌گذار برند هیتا، اساتید مدعو برگزار کننده این رویداد خواهند بود.
ارتباط موثر، توانایی انتقال ایده‌ها، اطلاعات، افکار، دانش، داده‌ها، عقاید یا پیام‌ها به شفاف‌ترین، مختصرترین و مفیدترین شکل ممکن است. این فرآیند چرخه‌ای است که از فرستنده شروع می‌شود و با دریافت پاسخ یا بازخورد از گیرنده پایان می‌یابد و باعث رضایت هر دو طرف می‌شود. در این کارگاه آموزشی مدیران و اعضای جهاد دانشگاهی هنر ضمن اجرای تمرین‌های عملی با اصول و مفاهیم بنیادین مهارت ارتباط موثر آشنا خواهند شد.

 

کلید واژه ها: چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی


نظر شما :