فرماندار سراوان :

جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان به سمت طرح های نوآورانه حرکت کند

۱۰ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۶:۴۴ کد : ۷۴۰۰۸ عمومی
فرماندار شهرستان سراوان گفت: ایده های نو از سوی جوانان خوش ذوق و خوش فکر استان با کمک جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان توسط زیر مجموعه های آموزشی و پژوهشی آن شناسایی شده و مورد حمایت قرار گیرد.
جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان به سمت طرح های نوآورانه حرکت کند

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان، مجتبی شجاعی فرماندار شهرستان سراوان گفت: ایده های نو از سوی جوانان خوش ذوق و خوش فکر استان با کمک جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان توسط زیر مجموعه های آموزشی و پژوهشی آن شناسایی شده و مورد حمایت قرار گیرد.

شجاعی در ادامه اظهار کرد: خوشبختانه جهاد دانشگاهی استان طی سالیان اخیر در حوزه های مختلف آموزشی و پژوهشی و حتی کارآفرینی طرح های خوبی را در سیستان و بلوچستان به اجرا کذاشته است.

وی تصریح کرد: ظرفیت جهاد دانشگاهی استان در عرصه های فرهنگی و اجرای برنامه شاخص در دانشگاها نیز نمود بارز موفقیت این نهاد در استان بوده است.

فرماندار سراوان در ادامه بیان کرد: جهاد دانشگاهی طرح های فنآوری را با رویکرد جدید در برنامه های اولویت دار خود قرار دهد زیراکه انجام این طرح های نوآورانه به توسعه استان سرعت می دهد.

وی اظهار کرد: تبلیغ و ترویج فرهنگ و هنر اسلامی و فرهنگ بومی سیستان و بلوچستان، برنامه‌ریزی فرهنگی و تربیتی، و افزایش دانش و بینش دینی و سیاسی در قشر جوان، بخصوص دانشجویان باید مد نظر جهاد دانشگاهی استان باشد.


نظر شما :