به همت جهاددانشگاهی واحد اصفهان؛

سمینار چشم‌انداز اقتصاد ایران در افق سال ۱۴۰۳ برگزار شد

۰۸ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۹:۲۸ کد : ۷۳۸۵۳ آموزش و کارآفرینی
معاون آموزشی جهاددانشگاهی واحد اصفهان با اشاره برگزاری سمینار بزرگ چشم‌انداز اقتصاد ایران در افق سال ۱۴۰۳، گفت: این سمینار با شرکت ۱۰۵۰ نفر از فعالان اقتصادی و با اهدافی همچون تقویت برند جهاددانشگاهی، تقویت ارتباط با کسب‌وکارها، افزایش تعامل مؤثر و شبکه‌سازی میان فعالان اقتصادی برگزار شد.
سمینار چشم‌انداز اقتصاد ایران در افق سال ۱۴۰۳ برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد اصفهان، افسون نیازبخش با اعلام این خبر، اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی برگزاری سمینار چشم‌انداز اقتصاد ایران در افق ۱۴۰۳، بازسازی و تقویت برند جهاددانشگاهی در اصفهان در راستای کسب جایگاه بهتر در بازار و عملکرد بهتر در قبال رقبا بود.

وی گفت: باتوجه به فقر دانش اقتصادی در بین مدیران و صاحبان کسب و کارهای کوچک و متوسط، افزایش سواد اقتصادی در این حوزه از دیگر اهداف برگزاری این سمینار بود.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی اصفهان با اشاره به مشارکت  ۱۰۵۰ نفر از فعالان اقتصادی شهر اصفهان و شهرهای دیگر در این سمینار، تاکید کرد: ایجاد ارتباط موثر با اصناف، تولیدکنندگان، شرکت‌های دانش بنیان و ... با دعوت به این سمینار میسر شد.

وی شبکه‌سازی و ارتباط گیری با شرکای تجاری را از دستاوردهای قابل توجه این سمینار دانست و اظهار امیدواری کرد توسعه ارتباطات با کسب و کارها بتواند مسیر خوبی را برای گسترش فعالیت‌های جهاددانشگاهی اصفهان هموار نماید.

نیازبخش خاطرنشان کرد: معاونت آموزشی جهاددانشگاهی اصفهان در راستای ماموریت‌ها و رسالت‌های خود، همزمان با برنامه‌ریزی، اطلاع‌رسانی و برگزاری این سمینار، نیازسنجی آموزشی انجام داد، همچنین گروه آموزشی مدیریت کسب و کار را معرفی و بر رسالت خود یعنی برگزاری دوره های مهارت محور تاکید نمود.

 وی یکی دیگر از دستاوردهای این رویداد را یادگیری و کسب تجربه برگزاری رویدادی با مشارکت بیش از هزار نفر در بزرگترین سالن همایش شهر برای کارکنان جهاددانشگاهی، به ویژه کارکنان معاونت آموزشی برشمرد که با همدلی، همراهی و تعهد به بهترین شکل اجرا شد.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی اصفهان یادآور شد: معرفی و تشریح خدمات و توانمندی‌های جهاددانشگاهی اصفهان، معرفی معاونت آموزشی و گروه آموزشی مدیریت کسب وکار، پخش تیزرهای معرفی، توزیع کاتالوگ و بروشورهای معرفی و حضور مدیران و کارشناسان در سالن ورودی و ارتباط با مدیران و شرکت کنندگان از دیگر برنامه‌های این سمینار بود.

وی همچنین یادآور شد: در حاشیه برگزاری این سمینار، نظرسنجی از طرف مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) با موضوع «بررسی اولویت های سرمایه گذاری شهروندان» توسط پرسشگران انجام شد.

نیازبخش عنوان کرد: دکتر سیامک قاسمی در این سمینار، با بررسی داده های اقتصادی ایران طی سال‌های اخیر، بازارهای مختلف را تحلیل کرد و در پایان توصیه و راهکارهای خود را جهت سرمایه گذاری مناسب در سال ۱۴۰۳ به مخاطبان ارایه داد.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی اصفهان در پایان از برنامه‌ریزی برای برگزاری چند کارگاه آموزشی اقتصادی با موضوعات ترازنامه، سود و زیان، جریان وجوه نقد و ... در آینده نزدیک خبر داد.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی جهاددانشگاهی اصفهان اصفهان جهاددانشگاهی واحد اصفهان سمینار سمینار چشم انداز اقتصادی آموزش


نظر شما :