تاکید بر اجرائی شدن مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور شهید/ تخصیص اعتبار برای بروزرسانی مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی قم

۰۶ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۷:۳۰ کد : ۷۳۸۱۴ پژوهش و فناوری
در حاشیه بازدید مسئولین و نمایندگان مجلس از جهاددانشگاهی استان قم و مرکز درمان ناباروری رویا، بر اجرائی شدن مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور شهید به قم، جهت تخصیص اعتبار برای تجهیز، توسعه و بروزرسانی مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی تاکید شد.
تاکید بر اجرائی شدن مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور شهید/ تخصیص اعتبار برای بروزرسانی مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی قم

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان قم، در حاشیه بازدید مسئولین و نمایندگان استان قم در مجلس شورای اسلامی، ایشان  بر اجرائی شدن مصوبه تخصیص 20 میلیارد تومان جهت تجهیز، توسعه و بروزرسانی مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی و همچنین حمایت از زوج های نابارور تاکید کردند.

در این بازدید دکتر حامد حیاتی رئیس جهاددانشگاهی استان قم با اشاره به عدم تحقق این اعتبار در دور اول  و دوم سفر ریاست جمهور به استان قم تاکنون,  ابراز امیدواری کرد که با مساعدت نمایندگان محترم و مسئولین استانی  تخصیص این  اعتبار محقق گردد.

حجت الاسلام والمسلمین روانبخش نماینده مردم استان قم در مجلس شورای اسلامی  گفت: فقدان رئیس جمهور شهید غیر قابل جبران است، رئیس جمهور شهید شخصیتی بود که به مسائل و مشکلات به صورت اساسی و ریشه ای می پرداخت و حضور ایشان در استان قم و بازدید دکتر خزعلی، معاون ایشان از مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی و گزارشی که از وضعیت مرکز  داده شد, نیاز به تخصیص اعتبار جهت تجهیز و توسعه حس گردید.

ایشان ابراز امیدواری کرد حتما این موضوع از سوی نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی تا حصول نتیجه انشالله پیگیری خواهد شد و حضوری که در این مرکز صورت پذیرفت در راستای حل مشکلات بود.

در ادامه دکتر محمد منان رئیسی نماینده دیگر استان قم در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه مصوبه تخصیص 20 میلیارد تومان جهت تجهیز، توسعه و بروزرسانی مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی به پیروی از تصویب و ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی بوده، اجرای آن در شرایط کنونی جامعه و مشکلاتی که در خصوص ناباروری وجود دارد ضروری می باشد و پیگیری جهت تخصیص و اجرائی شدن مصوبه مذکور به جدیت صورت خواهد پذیرفت.

 

کلید واژه ها: قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت


نظر شما :