معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی به عضویت فرهنگستان علوم در آمد

۰۴ مرداد ۱۴۰۳ | ۲۱:۵۹ کد : ۷۳۷۹۴ پژوهش و فناوری تاپ خبر
دکتر فتح الهی معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی و عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس به عضویت فرهنگستان علوم در آمد.
معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی به عضویت فرهنگستان علوم در آمد

به گزارش روابط‌عمومی جهاددانشگاهی یکصد و چهلمین جلسه مجمع عمومی فرهنگستان علوم با حضور دکتر محمدرضا مخبردزفولی رییس و سایر اعضا امروز پنجشنبه ۴ مردادماه برگزار شد.

در بخش پایانی یکصد و چهلمین جلسه مجمع عمومی فرهنگستان علوم، پیشنهاد عضویت وابسته دکتر یعقوب فتح‌اللهی استاد دانشگاه تربیت مدرس و معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی و سایر اعضای پیشنهادی برای یک دوره چهار ساله در فرهنگستان علوم مطرح شد و پس از معرفی آنها توسط رؤسای گروه‌های علمی مربوط و بیان فعالیت‌هایشان، با تبادل نظر و رأی‌گیری کتبی، با اکثریت آرا به تصویب رسید.

گفتنی است از سوابق دکتر فتح‌اللهی که در آذر ماه ۱۴۰۱ از سوی دکتر حسن مسلمی‌نائینی رییس جهاددانشگاهی به عنوان معاون پژوهش و فناوری این نهاد منصوب شد می‌توان به تصدی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه تربیت مدرس، رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران، رئیس کمیته پدافند غیرعامل، عضو شورای اجرایی جذب، عضو کمیته کارآفرینی دانشگاه تربیت مدرس و سرپرستی دفتر همکاری‌های علمی و بین‌الملل این دانشگاه اشاره کرد.

دبیر شورای معاونین پژوهشی دانشگاه‌های تهران، عضویت در شورای پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس و عضویت کارگروه ارزیابی کمیته تخصصی فناوری - وزارت علوم تحقیقات و فناوری از دیگر سوابق دکتر فتح الهی به شمار می‌رود.

این پژوهشگر برتر و استاد نمونه دانشگاه تربیت مدرس که دریافت جایزه رازی به‌عنوان مقام اول علوم پایه در سطح کشور و دریافت جایزه استاد فرشته معتمدی از انجمن فیزیولوژوی و فارماکولوژی به‌عنوان استاد برجسته این رشته را در کارنامه خود دارد، تاکنون انتشار 71 مقاله ملی و بین‌المللی، اجرای 10 طرح پژوهشی، چاپ 2 کتاب و راهنمایی 112 رساله و پایان‌نامه را در کارنامه خود دارد.

 


نظر شما :