با کسب بیشترین آرا ماخوذه؛

روابط عمومی جهاددانشگاهی کردستان بازرس خانه مطبوعات استان شد

۰۴ مرداد ۱۴۰۳ | ۲۱:۴۴ کد : ۷۳۷۹۳ عمومی
مسئول روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کردستان در انتخابات هیات مدیره و بازرسان خانه مطبوعات و رسانه های استان کردستان به صورت الکترونیکی برگزار شد، توانست در بخش بازرسین بیشتر رای را کسب کند.
روابط عمومی جهاددانشگاهی کردستان بازرس خانه مطبوعات استان شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کردستان انتخابات هیئت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات و رسانه های استان کردستان به صورت الکترونیکی برگزار شد.

در این انتخابات که با مشارکت ۸۵ درصد اعضای خانه مطبوعات و رسانه های استان برگزار شد، از ۱۲۴ عضو خانه، ۱۰۸ نفر در این انتخابات شرکت کردند.

فرشید اردلان مسئول روابط عمومی جهاددانشگاهی کردستان با کسب 56 رای و اسرین مقصودی با کسب 49 رای بعنوان بازرس خانه مطبوعات و صلاح الدین ساعدی هم به عنوان عضو علی البدل خانه مطبوعات و رسانه های کردستان انتخابات شدند.

در بخش مدیران مسئول نشریات محلی، محمدفرید سماواتی و فرهاد شیری به عنوان عضو اصلی و قباد آرش به عنوان علی البدل، در بخش خبرنگاران، شیروان یاری، منصور اولی و چنور صادقی عضو اصلی و عادل خلیلیان به عنوان علی البدل انتخاب شدند.

در بخش نمایندگی خبرگزاری ها، توفیق مفاخری به عنوان عضو اصلی و رامیار غفاری به عنوان علی البدل، در بخش نمایندگی نشریات سراسری، سیدمحمدلطیف حسینی نسب به عنوان عضو اصلی و عرفان خادم عضو علی البدل هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان کردستان برای سه سال انتخاب شدند.

گفتنی است، فرشید اردلان دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم ارتباطات و عضو هیات رئیسه شورای روابط عمومی های استان کردستان و مدیر مسئول و سردبیر نشریه محلی پینووس کردستان می باشد.


نظر شما :