دیدار رییس سازمان جهاددانشگاهی استان با رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی

۲۳ تیر ۱۴۰۳ | ۰۸:۳۳ کد : ۷۳۴۶۱ عمومی
رییس سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی با رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی دیدار و گفت‌وگو کرد.
دیدار رییس سازمان جهاددانشگاهی استان با رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، دکتر حسین امینی‌مشهدی در این دیدار که با حضور رییس و معاون دانشگاه علوم پزشکی و مدیر آموزش و پرورش شهرستان تربت حیدریه برگزار شد، از آمادگی این سازمان برای توسعه همکاری‌های جهاددانشگاهی با دانشگاه‌های شهرستان تربت حیدریه خبر داد.

وی از راه اندازی شعبه سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه خبر داد و گفت: همچنین توسعه فعالیت‌های آموزشی با برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی کوتاه مدت مشترک با دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در دستور کار ما قرار گرفته، علاوه بر این همکاری جهت توانمندسازی دانشجویان برای تولید محتوا در فضای مجازی را به عنوان یکی از ماموریت‌های فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان رضوی تعریف کرده‌ایم.

امینی‌مشهدی همچنین درخصوص ارائه خدمات تشخیص طبی جهاددانشگاهی در شهرستان تربت حیدریه، بیان کرد: این مهم نیازمند مساعدت و همراهی مسوولان این شهرستان می‌باشد.

محسن زنگنه، نماینده تربت حیدریه و رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی، ضمن استقبال از ارائه خدمات جهاددانشگاهی در شهرستان تربت حیدریه اظهار کرد: در رابطه با راه‌اندازی آزمایشگاه تشخیص طبی جهاددانشگاهی در این شهرستان ضروری است تا ابتدا ظرفیت‌های شهرستان درخصوص تامین نیروی انسانی و منابع مالی بررسی و مورد ارزیابی و امکان‌سنجی قرار گیرد.

وی راه‌اندازی شعبه سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه را اقدامی مثبت ارزیابی کرد و از تلاش‌های جهاددانشگاهی و مسوولان این شهرستان قدردانی نمود.


نظر شما :