برگزاری دومین جلسه شورای هماهنگی جهاددانشگاهی در سال جاری/ارایه گزارش و تبادل نظر در خصوص جدول اعتبارات تخصیص یافته سال۱۴۰۳

۰۴ تیر ۱۴۰۳ | ۱۳:۵۲ کد : ۷۲۸۸۶ عمومی تاپ خبر
دومین جلسه شورای هماهنگی جهاددانشگاهی در سال جاری با دستور جلسه ارایه گزارش و تبادل نظر در خصوص جدول اعتبارات تخصیص یافته سال۱۴۰۳ این نهاد برگزار شد.
برگزاری دومین جلسه شورای هماهنگی جهاددانشگاهی در سال جاری/ارایه گزارش و تبادل نظر در خصوص جدول اعتبارات تخصیص یافته سال۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، دومین جلسه شورای هماهنگی جهاددانشگاهی در سال جاری با حضور دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی، اعضای شورا و مشارکت و حضور برخط روسای واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی، چهارشنبه 30 خردادماه برگزار شد.

ارایه گزارش و تبادل نظر در خصوص جدول اعتبارات تخصیص یافته سال 1403 جهاددانشگاهی، دستور این جلسه بود و کلیات بودجه جهاددانشگاهی تصویب و بررسی بودجه واحدهای سازمانی به جلسات بعدی موکول شد.

در بخش دیگری از نشست شورای هماهنگی جهاددانشگاهی، در ادامه با ، سید رضی آقاسیدی معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی به ارایه گزارشی در خصوص طرح معراج و ابهامات آن پرداخت و پس از مطرح شدن دغدغه های روسای واحدها در خصوص اجرای طرح معراج، مقرر شد پس از ارایه کارنامه به اعضا، واحدها به بررسی طرح بپردازند و اشکالات موجود را بخش مربوطه اعلام کنند.

گفتنی است، بر اساس اساسنامه جهاددانشگاهی، جلسات شورای هماهنگی به منظور فراهم کردن زمینه‌های اجرایی مصوبات هیات امنا، شورای علمی و همچنین آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های صادرشده از سوی رییس جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.


نظر شما :