کتاب «مقدمه ای بر جراحی (برای دانشجویان)» منتشر شد

۳۰ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۱:۲۸ کد : ۷۲۷۴۹ فرهنگی
کتاب « مقدمه ای بر جراحی (برای دانشجویان)»با موضوع جراحی، توسط انتشارات جهاددانشگاهی قم به چاپ رسید.
کتاب «مقدمه ای بر جراحی (برای دانشجویان)» منتشر شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد قم، کتاب « مقدمه ­ای بر جراحی (برای دانشجویان) » ترجمه دکتر مهرسا بصیری مقدم، آذین عرب خزاعی، دکتر راهله برادران، آذر عرب خزاعی، فاطمه وافی ثانی و فاطمه پولادخای است، در چاپ اول با شمارگان 1000نسخه در310 صفحه منتشر شد.

برشی از اثر:

در کتاب حاضر، به معرفی مفاهیم اساسی جراحی و اصول عملیاتی آن پرداخته شده است. هدف این کتاب، آموزش دانشجویان پزشکی و علوم پزشکی در زمینه مبانی جراحی و آشنایی آن‌ها با تکنیک‌ها و ابزارهای مورد استفاده در اتاق عمل است. این کتاب به دانشجویان کمک می‌کند تا با اصول جراحی آشنا شده و برای ورود به اتاق عمل آماده شوند. از مباحثی که در این کتاب پوشش داده شده است می‌توان به تاریخچه جراحی، اهمیت آناتومی و رادیولوژی برای جراحان، آماده‌سازی بیمار، تجهیزات جراحی، تکنیک‌های جراحی و مراقبت‌های حین و بعدعمل اشاره کرد. این اثر به عنوان یک منبع ارزشمند برای دانشجویان و علاقمندان به حوزه جراحی، ارائه شده است تا آنها را در مسیر یادگیری و تخصصی شدن در این حوزه یاری نماید.
دانشجویان زمان زیادی را با احساس گیجی و تلاش برای درک نحوه عملکرد سیستم­ها تلف می­کنند. درحالیکه دسترسی به راهنمایی مانند این کتاب در ارائه جهت‌گیری و داربستی از دانش پایه که به دانشجویان اجازه می‌دهد تا بر یادگیری خود تمرکز کنند نیز بسیار ارزشمند است. مزیت دیگر کتاب حاضر این است که دانشجویان آگاهانه­تر می­توانند تخصص خود را انتخاب کنند، نه اینکه تصادفاً با یک رشته تخصصی مواجه شوند.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی واحد قم


نظر شما :