۲ تیرماه؛ برگزاری نشست روسای واحدهای جهاددانشگاهی منطقه غرب کشور در اراک

۳۰ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۰:۳۹ کد : ۷۲۷۴۲ عمومی
دومین نشست هم‌اندیشی و شبکه‌سازی فعالیت‌های جهاددانشگاهی در استان‌های غرب کشور با حضور روسای این واحدهای سازمانی به میزبانی جهاددانشگاهی استان مرکزی در اراک برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محسن مرادی رییس جهاددانشگاهی استان با اعلام این خبر، افزود: به منظور شبکه‌سازی و گسترش همکاری های مشترک بین واحدها و سازمان ها در مناطق غرب کشور، استان‌های کشور به  9 منطقه تقسیم‌بندی شده است تا واحدهای سازمانی با تعاملات بیشتر بتوانند فرهنگ همکاری بین واحدها را تقویت نمایند و با ارتباطات نظام‌مند بتوانند از ظرفیت ها و تجارب یکدیگر در راستای پیشبرد اهداف سازمانی بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به این که استان های مرکزی، لرستان، کردستان، کرمانشاه، ایلام و همدان در منطقه غرب کشور قرار گرفته اند، افزود: در همین راستا دومین نشست روسای واحدهای جهاددانشگاهی منطقه غرب کشور به همراه معاونان پشتیبانی و پژوهشی روز شنبه، 2 تیرماه با هدف هم‌اندیشی شبکه‌سازی فعالیت‌ها و همکاری بین واحدهای سازمانی به میزبانی جهاددانشگاهی استان مرکزی در اراک برگزار می شود.

مرادی اضافه کرد: اولین نشست روسای واحدهای جهاددانشگاهی منطقه غرب کشور سال گذشته در سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه برگزار شد.


نظر شما :